Keď sa unesené lietadlo blížilo k švajčiarskemu vzdušnému priestoru, došlo k absurdnej situácii, ktorá pritiahla medzinárodnú pozornosť.
Metódy podvodníka akoby vypadli priamo zo slávneho hollywoodskeho filmu Chyť ma, ak to dokážeš.
Hlavný pilot a palubná posádka boli očividne rovnako vyvedení z miery.
Séria nedávnych leteckých incidentov, porúch a rozsiahlych bezpečnostných vyšetrovaní vyvolala u mnohých pasažierov rastúcu úzkosť z lietania. Internet je plný diskusií o strachu z lietania.
Frank Abagnale Jr., ktorého vo filme Chyť ma, ak to dokážeš stvárnil Leonardo DiCaprio, by mal konkurenciu.
Spoločnosti chýba asi 70 pilotov. No aj ďalšie aerolinky škrtajú lety, vrátane letov na grécke ostrovy či do Chorvátska.
... v zákulisí leteckej dopravy sa odohráva oveľa viac, než si bežný pasažier uvedomuje.
Majú psychiatri porušiť lekárske tajomstvo, ak zistia depresie u pacienta, ktorý riadi dopravné lietadlo? Duševne chorý Andreas Lubitz 24. marca 2015 vrazil s Airbusom do úbočia v Alpách.
Láska môže zasiahnuť na rôznych miestach a môže sa odhaliť v rôznych podobách – niekedy dokonca na obyčajnej papierovej servítke.
Pilot pripustil, že to, čo najviac zaujíma cestujúcich, nevie ani on sám.
Rakúska ministerka obrany požiadala generálny štáb, aby navrhol riešenie takejto situácie pre budúcnosť.
Nejde ani tak o čas a náročné udržiavanie vzťahov, skôr je reč o estetických požiadavkách.
A aký je rozdiel medzi platom začiatočníka a skúseného kapitána?
Z tisícok pilotov, ktorí bojovali v bitke o Britániu, žije už len jeden. Aj on si dnes pripomína pamätný deň tejto bitky.
Ukrajinskí piloti dokončili tzv. zoznamovací výcvik na švédskych stíhačkách JAS 39 Gripen. Ide len o prvú fázu výcviku, ktorá neznamená, že letci môžu tieto stroje ovládať samostatne.
Je to ako kombinácia vybíjanej, schovávačky a naháňačky. V hre je bojaschopnosť západných striel dlhého dosahu.
Zmienení nemeckí piloti lietali na stíhačkách Eurofighter a zúčastňovali sa na cvičeniach NATO.
Ako k tragédii došlo, teraz vyšetruje Letecký a námorný vyšetrovací útvar pod ministerstvom dopravy.
Lietadlo Boeing 737 letelo vo výške 11 kilometrov a pred pristávaním malo začať klesať, no keďže piloti spali, nestihli stroj nasmerovať k zostupu a leteli ďalej.
Hovorca leteckej spoločnosti túto chybu opísal ako „omyl pri zostavovaní rozpisu“.