Slávna talianska karosáreň, dnes už vlastne automobilka, pripravuje novú generáciu elektromobilov.
Značka Foxtron vám asi veľa nehovorí. Stojí však za ňou skutočný elektronický gigant. A tiež Pininfarina.
Mala to byť vlajková loď koncernu GM. Nakoniec dopadlo všetko inak.
Máloktoré auto má taký zvláštny osud ako hybridný Fisker Karma. Po krachu automobilky z neho vznikol americký derivát VLF Destino s motorom z Corvette a tiež „čínska“ verzia Karma Revero. Dnes pridáva svoj diel Pininfarina.
V Pekingu predstavené štúdie HK K350 a HK H500 už nemajú ďaleko do série. Sen o automobilke Pininfarina sa tak vďaka Číne stáva pomaly realitou. Nový sedan aj crossover budú elektromobilmi s predĺženým dojazdom.
Slávne štúdio Pininfarina má najlepšie časy za sebou. Plánuje však svetlú budúcnosť. Vidí ju vo výrobe elektromobilov vlastnej značky. Pomôžu Čína aj India.
Za projektom novej vietnamskej značky VinFast stojí tamojší miliardár Pham Nhat Vuong. V pláne je sedan aj SUV. Na vývoji noviniek bude automobilka spolupracovať s renomovanými západoeurópskymi spoločnosťami.
Slávne dizajnérske štúdio Pininfarina by sa mohlo vrátiť na scénu s prekrásnym superšportom. Postarať sa o to má jeho súčasný vlastník, indická spoločnosť Mahindra.
Už to vyzeralo, že na vlaňajší koncept Ferrari Sergio iba sadá prach. Teraz však prichádza dobrá správa. Pravdu mali tí, ktorí tvrdili, že sa dočká výroby. Za každý exemplár však zaplatíte 1,5 milióna eur.