Pôvodné meno niesla viac ako desať rokov a premenovaním nadviaže na úzku spoluprácu s Plzeňským Prazdrojom v Čechách.
Je veľa spôsobov, ako si spraviť milovanie krajším. Môžete si pripraviť romantickú večeru, hodiť na seba zvodnú bielizeň, alebo si otvoriť pivo.
Slováci sa stotožňujú s niektorými československými značkami, ako je napríklad Kofola či Pilsner Urquel, ako so svojimi. V skutočnosti ide o české značky.
Pivné bicykle využívali väčšinou väčšie skupiny mladých, často podgurážených ľudí, ktorí podľa obyvateľov Amsterdamu spôsobovali problémy.
Vlani do areálu mníchovskej Tereziánskej lúky, kde sa festival koná, dorazilo 5,6 milióna návštevníkov, najmenej od roku 2001.
Podujatie sa začne v Malackách v sobotu 23. septembra o 9:00 na Sasinkovej ulici pri športovej hale Malina.
Na bezpečnosť bude dohliadať 600 policajtov a takmer štyri desiatky kamier, ktoré majú byť na ešte lepšej technickej úrovni ako vlani.
Sedíte nad úlohou, plánom, alebo pracovnou výzvou, ale váš mozog nie a nie nakopnúť na tvorivú nôtu. Máme pár tipov, ktoré vám v hlave spravia búrku nápadov.
Pivo chutí skvelo, ale páčiť sa bude aj vašim vlasom či šperkom. Tu sú tipy:
Bar na tejto streche sa volá Level 33. Toľko podlaží sa pod ním aj nachádza. Je to raj pre milovníkov piva z celého sveta priamo v srdci Singapuru.
Český klub Viktoria Plzeň baví nielen futbalovým umením, ale aj svojimi nápadmi. Ich kreativitu si všimli aj svetové médiá, o čo ide?
Pivný syr si môžte pripraviť aj doma. Pri ochutnávaní dodržiavajte zlaté pravidlo, že všetko s mierou.
Skvelé jedlo sa rado snúbi s pivom pri varení i jedení.
Štruktúra a chuť bravčového bôčika ho celkom jednoznačne priraďujú k jedlám, ktoré patria k dobre vychladenému pivu v horúcich letných dňoch.
Pohár dobre vychladeného osviežujúceho piva - to dávno nie je záležitosť, ktorá uspokojí len drsnejšiu polovičku ľudstva.
Chute spotrebiteľov 21. storočia sa zmenili. Ako sa vyvíja súboj klasickej horkej chuti so sladkou, ktorá atakuje spotrebiteľa nielen v moderných pivných nápojoch, hovorí pre Pravdu Odin Goedhart, generálny riaditeľ Heineken Slovensko.
Raz do roka sa zíde elita slovenských degustátorov piva, aby vybrali najlepšie pivá. Ak na samom začiatku bola súťaž záležitosťou klasických pivovarov, už niekoľko rokov sú jej ozdobou malé pivovary.
Vlani to bolo o 20 centov menej. V troch veľkých halách sa však penivý mok v krígľoch bude predávať až za 10,95 eur.
Pre troch zo štyroch slovenských kupujúcich je prítomnosť slovenských výrobkov dôležitá a viac ako polovici nie je jedno, aký je pôvod nakupovaných potravín.
Počas troch dní, od piatka 5. mája až do nedele 7. mája, ponúkne vyše 50 druhov piva a jeho súčasťou bude premiérovo pivný beh mestom.