Vyskúšali sme Škodu Superb, ktorá má po prvýkrát v histórii hybridný pohon. Má budúcnosť?
Ministerstvo hospodárstva (MH) SR pokračuje v dotačnom projekte na podporu nákupu elektromobilov a plug-in hybridných vozidiel.
Mercedesy-Benz tried A, CLA, B a GLA dostali po prvýkrát plug-in hybridnú technológiu.
Aj Jeep nabieha na vlnu dobíjateľných hybridov. Pioniermi sú Compass a Renegade.
Po plug-in hybridných sedanoch Audi A6 prišla na rad aj verzia kombi. Elektrifikovaný Avant však prišiel v kufri o 160 litrov. Zato prejde na batérie 51 km.
Automobilovému svetu začínajú vládnuť hybridy.
V decembri sa dotácie "rozchytali" za 4 minúty. Cesta k vytúženému elektromobilu bude však podstatne dlhšia.
Kia rozširuje ponuku modelov s alternatívnym pohonom hneď o dve novinky. Daňou za ekológiu je však menší kufor.
Prémiové značky ako BMW či Mercedes-Benz čelia najvyšším pokutám za nadlimitnú produkciu CO2. Liekom majú byť plug-in hybridy.
Porsche pripravuje odpoveď na otázku, ktorú nik nepoložil. Je ňou dobíjateľné Porsche 911. Ani sa nemožno čudovať, že s ním nie je spokojné.
Hybridizácia sa nevyhýba ani vlakovým lodiam.
Automobilový svet žije elektrifikáciou. Peugeot nie je výnimkou.
Nová plug-in hybridná verzia Toyoty RAV4 je nielen najúspornejšou, ale aj najvýkonnejšou. Vďaka 225 kW šprintuje na stovku za 6,2 sekundy.
Nové hybridy Renaultu dostali odlišnú techniku. Kým Clio E-Tech bude klasickým hybridom, väčší Captur umožní aj pripojenie do zásuvky.
Je to čisté rúhanie alebo dobrý nápad? Rakúska spoločnosť Obrist Powertrain tvrdí, že jej pohon HyperHybrid má množstvo výhod.
O dotácie vo výške 8-tisíc a 5-tisíc eur na elektromobily a plug-in hybridy bol veľký záujem. Suma, ktorú vyčlenil štát, je celá zarezervovaná.
Príspevok na nákup auta s elektrickým pohonom zostáva vo výške 8 000 eur, v prípade hybridu to bude 5 000 eur.
Dobíjateľné hybridy majú nepochybne výhodu. Niekoľko desiatok kilometrov prejdú na elektrinu. Lenže ako je to po vybití akumulátorov?
Štát spúšťa ďalšie kolo dotácií na elektrické a plug-in hybridné autá.
Čína tlačí na výrobcov áut povinnými predajnými kvótami elektrických vozidiel. Po znížení dotácií sa však záujem o ne znížil. V októbri takmer o polovicu!