Plug-in hybridy majú v reálnej premávke v priemere až o štyri litre vyššiu spotrebu, než je tá oficiálne deklarovaná.
Plug-in hybridné nákladiaky vyzerali ako dokonalé riešenie. Zákazníci však od nich dali ruky preč.
Aj keď bol v novembri predaj plug-in hybridov a elektromobilov rekordný, pre Európu to neplatí. Tam prišlo dokonca k poklesu približne o 3 percentá.
Európsky automobilový trh rástol už štrnásty mesiac po sebe. Postarali sa o to veľké trhy, no Nemecko stagnovalo.
Ministerstvo vnútra chce s novými vozidlami ušetriť na servise a palivách. Pri stovkách hybridov, ktoré pribudnú polícii na jeseň, sa to však nepodarí.
Elektromobilom sa v Európe darí. No až 88,1 % predaných nových áut stále používa spaľovací motor.
V tomto roku v Európe výrazne stúpa záujem o mild hybridy, elektromobily a LPG. Naopak, plug-in hybridy strácajú na príťažlivosti.
Zlaté časy skončili. Nad autami s 300 koňmi a spotrebou 1,5 l/100 km sa zmráka.
„Nabíjateľné hybridy sú spotrebiteľský podvod,“ tvrdia zástupcovia švajčiarskej spoločnosti Impact Living.
Nemci síce oslavujú milión elektrifikovaných áut, v skutočnosti však majú podiel len čosi vyše jedného percenta.
Nové dobíjateľné hybridy z dielne AMG budú mať síce extrémne výkony, ale aj menej valcov a budú ťažšie. Inak to však nejde.
BMW spúšťa ako prvé na svete motivačný program pre majiteľov nabíjateľných hybridov. Čím viac budú jazdiť na elektrinu, tým lacnejšie „natankujú“.
Aj ekológovia začínajú prichádzať na emisné farizejstvo zástrčkových hybridov. Omylom však za to vinia automobilky.
Plug-in hybridy sú časovanou bombou v znižovaní emisií skleníkových plynov v doprave. Ide len o to, kedy to praskne.
Je len otázkou času, kedy sa prevalí najväčšie emisné klamstvo Európy. Sú ním plug-in hybridy.
Hybridy a plug-in hybridy dnes nie sú ničím výnimočným, no ekologická technológia E-Tech od Renaultu sa líši.
Najnovšie čísla Európskej asociácie výrobcov vozidiel ACEA sú veľavravné. Hoci v posledných rokoch emisie CO2 stúpli, úsporných naftových áut ubúda.
Nové SUV Santa Fe prezrádza svoje tajomstvá. Platí to aj o priestore pod kapotou.
Jeep tvrdí, že jeho nový plug-in hybridný pohon 4xe porazí v teréne aj verzie s naftovým motorom.
Európske registrácie áut v prvom štvrťroku silne poznačil koronavírus. Je tu však svetlá výnimka.