Ambiciózne SUV 3 sľubuje dojazd až 610 km. Veď v podlahe skrýva batériu s kapacitou 111 kWh!
Citroën začiatkom tohto roku požadoval zákaz predaja automobilov Polestar v celej Európe.
Čo všetko sa dá vylepšiť na aute v rámci modernizácie? Polestar ukazuje úplne nové možnosti.
Švédska automobilka Polestar dostala objednávku, aká prichádza len zriedka. Za 5 rokov má dodať autopožičovni Hertz 65-tisíc áut.
Švédsky Polestar vlani zdvojnásobil predaj elektromobilov. No lavína noviniek nás ešte len čaká.
Euro NCAP ocenilo tie najlepšie autá minulého roka.
Vlani predstavený koncept Polestar Precept dozrieva do finále.
Akoby nestačilo, že švédsky Polestar má vážne technické problémy. Francúzskemu Citroënu sa nepáči logo.
Elektromobily sú konštrukčne jednoduchšie a mali by byť teda spoľahlivejšie. Lenže zvládnuť ich technológiu nie je vôbec jednoduché.
Globalizácia a unifikácia obracia tok technológií smerom, na ktorý sme neboli zvyknutí - z východu na západ.
Koncept Precept mal mať premiéru na autosalóne v Ženeve. Ten sa však neuskutočnil, a tak Polestar odhaľuje elektrické GT aspoň formou tlačovej správy.
Tesla je dnes kráľom vo svete prémiových elektromobilov. Dlho to tak ale ostať nemá. Švédsky Polestar chce spochybniť jej pozíciu.
Druhá sériová novinka odčlenenej divízie Volva nemá za cieľ nič iné, ako sťažiť život americkej Tesle 3. Nedá jej dýchať dizajnom, jazdnými výkonmi ani cenou.
Osamostatnená divízia Volva pripravuje po karbónovom plug-in hybridnom kupé Polestar 1 svoj druhý model. Čistý elektromobil Polestar 2 zaútočí priamo na americkú Teslu 3.
Nové severské kupé Polestar 1 je vyrobené prevažne z kompozitných materiálov. Karbón však nie je oceľ. Volvo tak vstupovalo v oblasti bezpečnosti na tenký ľad. Nakoniec však všetko zvládlo.
Divízia Polestar ponúkne majiteľom vozidiel Volvo nový produkt. Softvérová úprava pohonu oboch náprav má priniesť lepšie jazdné vlastnosti na šmykľavých povrchoch. Týka sa aj už vyrobených a predaných áut.
Tak toto asi nik nečakal. Športová divízia Volva Polestar predstavila svoj prvý sériový produkt. Už z neho je jasné, že nepôjde len o deriváty modelov z Göteborgu.
Švédska automobilka si zväčša zakladá na bezpečnosti, pohodlí a ekológii. Nezabúda však ani na priaznivcov športovo ladených automobilov, čo dokazuje limitovanou edíciou modelov S60 a V60 pre rok 2018.
Vyzerá ako bežné Volvo XC60. Dvorný ladič Volva sa však postaral o tuning plug-in hybridného ústrojenstva. Na všetky štyri kolesá tak mieri z dvakrát preplňovaného benzínového dvojlitra a dvoch elektromotorov 421 koní.
Športová divízia Volva sa pohrala s plug-in hybridnou technikou luxusného SUV XC90. A výsledok? Najsilnejšie sériové Volvo všetkých čias. Jeho 310 kW si má pritom pýtať na 100 km len 2,4 litra benzínu.