MICHAL HORSKÝ: Polícia opäť „dráždi” opozíciu. Obvinenie Tibora Gašpara (Smer) rezonuje spoločnosťou. Tá je však už inde a reakcie politikov nepomáhajú. O čom to vypovedá? A v čom je problém?
Asociácia PR diskutuje o špecifickom kódexe pre politické kampane, ktorý by vznikol v spolupráci všetkých relevantných asociácií kreatívneho biznisu.
Slovensko čakajú predčasné voľby a očakáva sa, že predvolebná kampaň bude mimoriadne drsná.
Reklama je podľa profesionálov neetická, šíri klamstvo, strach a štiepi spoločnosť.
Podľa mimovládnej organizácie Transparency International Slovensko sa SNS snaží zachrániť pokles volebných preferencií.
Opatrenie vyvoláva zmiešané reakcie, podľa niektorých médií nové pravidlá nie sú úplne jasné a znepokojili aj mnohých aktivistov a neziskové organizácie.
Reklamu jeho novovznikajúcej strany financuje občianske združenie, čo môže naraziť na zákon.