Nedostatok polovodičov spôsobil v posledných dvoch rokoch takmer rozvrat európskeho automobilového priemyslu. Aj toho nemeckého.
Automobilky stále trpia nedostatkom polovodičov. Situáciu by mohol zmeniť Bosch .
Zúfalá situácia si pýta zúfalé riešenia. Takým má byť aj skupovanie domácich spotrebičov výrobcami áut.
Nedostatok polovodičov, ktorý brzdí výrobu, núti automobilky ku krajným riešeniam. Buď okliešťujú výbavu áut, alebo...
Predpovede, že situácia s polovodičovými súčiastkami sa začne zlepšovať v priebehu tohto roka, sú neopodstatnené.
Čipová kríza donútila mníchovskú automobilku k neštandardnému kroku. Kompenzáciou je kontroverzných 500 dolárov.
Bratislavský závod očakáva, že problémy s dodávkami polovodičových súčiastok vyvrcholia v treťom štvrťroku.
Riešenie polovodičovej krízy je v nedohľadne, nová európska továreň situáciu nepomôže vyriešiť.
Poslanci chcú, aby akvizíciu preskúmali na základe zákona o národnej bezpečnosti a investíciách.
Koľko bude súčasná kritická situácia trvať, je otázne, prišlo k skokovej zmene zníženia produkcie o 25 percent a 30 percent.
Automobilky kvôli nedostatku čipov obmedzujú výrobu prakticky po celom svete. Subaru tak musí spraviť dokonca až na tri týždne.
Nedostatok polovodičov spôsobil doteraz celosvetovo omeškanie výroby vyše 200-tisíc vozidiel. A to kríza ešte len naberá na obrátkach.
Automobilky po celom svete obmedzujú výrobu kvôli nedostatku polovodičov, problém sa už týka aj českej Škody.
Ďalším vazalom obchodnej vojny medzi Spojenými štátmi a Čínou môže byť najväčší výrobca mikročipov, čínska firma SMIC.