Legendárny športový model s označením T je výnimočný manuálnou prevodovkou, ktorá je dnes už vo vysokovýkonných autách raritou.
Americká firma sa rozhodla postaviť auto, ktoré bude stelesnením dokonalosti hneď v niekoľkých smeroch.
To čo predviedlo Porsche pri prvej hybridnej deväťstojedenástke, funguje ako KERS v monopostoch F1.
Zahrávať sa s legendou sa nie vždy oplatí, no Porsche to riskne. Prvú elektrifikovanú deväťstojedenástku ukáže 28. mája.
V podstate by malo ísť o najhoršie športové auto sveta. Motor má totiž za zadnou nápravou. Lenže je to presne naopak.
V časoch masívnej elektrifikácie prichádza Porsche s autom ako vystrihnutým zo zlatých deväťdesiatych rokov.
Verzia Carrera T je prísľubom mimoriadnych jazdných zážitkov.
Neuveriteľný kríženec superšpotu a SUV spája to najlepšie z dvoch svetov. Vznikne ale len 2 500 hriešne drahých exemplárov.
Nedávno Porsche zdolalo s upravenými Porsche 911 vulkán Ojos del Salado v Čile. Nie náhodou.
V rámci série Heritage Design prichádzajú Nemci s ďalšou chuťovkou.
Tvorcu legendárneho Porsche 911 pôvodne vyhodili z dizajnérskej školy pre "nedostatok talentu".
Divízia Porsche Classic a najväčší klub značky Porsche Club America stvorili jedinečné kupé v štýle RS 2.7.
Porsche sa s outdoorovou verziou legendárnej deväťstojedenástky pohrávalo už v roku 2012. Do tuhého však ide až teraz.
Hoci premiéra novej generácie legendárneho modelu prebehla pred necelými tromi rokmi, verzia GTS s otvorenou strechou stále v ponuke chýbala.
Nová generácia modelu 911 je síce na trhu už dva a pol roka, no až teraz majú zákazníci možnosť siahnuť po verzii GTS Targa.
Porsche 911 GT3 Touring je oslavou pre všetkých, ktorí milujú manuálnu prevodovku. Lenže práve tá robí problémy kalifornským úradom.
Manuálne prevodovky sú na vymretie. Ak majú niekde šancu do budúcnosti, bude to práve v triede superšportov.
Diego Maradona mal vkus. Na dievčatá, ale aj na autá.
S týmto projektom nemá automobilka zo Zuffenhausenu nič spoločné. Ide „len“ o zrealizovaný sen klienta kalifornskej spoločnosti Singer.
Porsche nemieni rezignovať na svoje 6-valcové boxery v legendárnom Porsche 911. Radšej sa pustí do výroby syntetických palív.