Zdá sa, že ak vlastníte staré Porsche, nemôžte na ňom prerobiť. Ani keď už pomaly nepripomína auto.
Len pár dní po predstavení nového Porsche 911 Targa láka automobilka zo Zuffenhausenu na špeciálnu edíciu.
Siedma generácia ikonickej deväťstojedenástky je tu s nami už vyše roka. Do partie chýbala už iba Targa s typickým strešným oblúkom. Je tu.
V najbližších rokoch nielenže spaľovacie motory neodídu zo scény, ale budú mať väčší zdvihový objem a viac valcov!
Toto je dobrá správa pre všetkých „puristov“. Hoci manuálne prevodovky v superšportoch vymierajú, Porsche sa rozhodlo ísť proti prúdu.
Od športovej legendy akou je „deväťstojedenástka“ možno očakávať prekonávanie hraníc, lenže to, čo sa konštruktérom podarilo tentoraz, nemá v tomto modeli obdobu.
Porsche pripravuje odpoveď na otázku, ktorú nik nepoložil. Je ňou dobíjateľné Porsche 911. Ani sa nemožno čudovať, že s ním nie je spokojné.
Ikonické Porsche 911 sa elektrifikácii doteraz úspešne vyhýbalo. Lenže nové emisné normy si vyžiadajú zmenu.
Hoci si manuálne prevodovky príliš nerozumejú so supervýkonnými motormi, s emisnými normami a už vôbec nie s asistenčnými systémami, Porsche mení stratégiu.
Po predstavení výkonnejších variantov modelu 911 dostáva konečne priestor aj základná verzia nazývaná Carrera.
Nový Speedster od Porsche sa vracia ku koreňom. Nenájdete v ňom turbo, automat, klimatizáciu ani elektricky ovládanú strechu. No o to viac dá vyniknúť vašim schopnostiam.
Len šesť týždňov po predstavení novej generácie ikonickej deväťstojedenástky prichádza Porsche s otvorenou verziu.
Legendárne Porsche 911 debutovalo v Los Angeles v siedmej generácii. Koncept sa nemení.
V Paríži mal síce červený Speedster prívlastok konceptu, ale do finále nemá ďaleko. Vznikne presne 1 948 exemplárov.
Hybridné Porsche 911 je síce v plánoch automobilky, ale stále v nedohľadne. Zato za Atlantikom si čosi také dopriať môžete. Konverziu ponúka spoločnosť Vonnen. Lacné to však rozhodne nie je.
Autosalón v Paríži sa blíži a Porsche chystá veľkú premiéru. Onedlho ukáže svetu novú generáciu ikonického kupé 911. Na Nürburgringu naplno prebieha testovanie maskovaných prototypov vrátane okruhovej s označením GT3.
Je to už 70 rokov, odkedy sa narodilo prvé Porsche 356. To nemohlo ostať v Zuffenhausene bez povšimnutia. A tak prichádza na scénu spomienka v podobe konceptu 911 Speedster.
Prechod na turbomotory zasiahol prakticky celý výrobný program Porsche. Až na jednu výnimku. Takmer okruhové kupé 911 GT3 RS ostáva verné atmosfére. A po modernizácii je silnejšie ako kedykoľvek predtým.
Ikonické Porsche 911 čaká tento rok generačná výmena. Bude radikálnejšia ako kedykoľvek predtým. Evolučné tvary totiž ukryjú hybridnú technológiu a skoncujú s atmosférickými motormi. Je to dobrá správa?
Po Porsche 911 R tu máme ďalšiu puristickú „limitku“. Tentoraz s turbom. Lepšej dynamike padol za obeť komfort aj zadné sedadlá.