Porsche nehodlá staviť budúcnosť SUV Cayenne len na jednu kartu.
Nový Cayenne Turbo E-Hybrid sa dynamikou nielen doťahuje na Cayenne Turbo GT, ale 80 km sa dokáže tváriť ako „nevinný“ elektromobil.
Vynovené Porsche Cayenne síce debutuje v Šanghaji, no vyrábať ho budú naďalej v Bratislave.
Už zajtra strhne Porsche plachtu z novej generácie SUV Cayenne.
Nové Porsche Cayenne bude prvým plne elektrifikovaným SUV modelom vyrábaným v Bratislave.
Končia spaľovacie motory? Asi nie. V Zuffenhause totiž stvorili pekelne rýchle benzínové SUV. A o elektrifikácii niet ani zmienky.
„BMW X6“ zo Zuffenhausenu rozširuje portfólio. Kupé derivát Porsche Cayenne vyplňuje vo verzii S priestor medzi základným Cayennom Coupé a Coupé Turbo.
Porsche nemohlo donekonečna ignorovať segment SUV-kupé. Aj keď jeho Cayenne je dosť „kupé“ už v základe. Nová verzia však ponúkne predsa len viac športových emócií.
Porsche sa rozhodlo dobehnúť náskok konkurencie a v lete predstaví súpera BMW X6 a Mercedesu-Benz GLE Coupé. Na rozdiel od nich však bude v ponuke len so zážihovými agregátmi.
Porsche rozširuje ponuku nového Cayenne o plug-in hybridnú verziu. Ako býva zvykom, orientovaná je skôr na výkon, ako na ekológiu. No i tak zvládne 44 km len na batérie.
O kupé verzii Cayennu sa šušká už minimálne rok. Zatiaľ však v Zuffenhausene nepadlo definitívne rozhodnutie.
Rozšírenie výroby v bratislavskom závode VW umožňuje produkovať kompletné vozidlá Porsche Cayenne, ktoré schádzajú z výrobnej linky od septembra.
Po premiére tretej generácie Cayennu prichádza na rad topverzia Cayenne Turbo. Vedeli sme, že bude rýchla, ale že až taká, asi nik nepredpokladal. Dvojtonové SUV zo Zuffenhausenu je totiž schopné vystreliť na stovku pod štyri sekundy.
Hoci dizajn naznačuje len evolúciu, v skutočnosti je tretia generácia Cayenne od podlahy novým autom. Na váhe schudlo toto Porsche 65 kg, ponúka silnejšie motory a riadenie zadných kolies.
Po siedmich rokoch odchádza druhá generácia Porsche Cayenne do dôchodku. Nástupcu uvidíme už o mesiac vo Frankfurte nad Mohanom. Využije základy Bentaygy. Mototy dodá Panamera.
Do servisov zvolajú 22-tisíc automobilov Porsche Cayenne, ktoré majú softvér na ovplyvňovanie emisií. Auto pritom aj bez neho je schopné vyhovieť normám.
Aj Porsche si chce ukrojiť z koláča populárnych kupé-SUV. Novým želiezkom v ohni sa má stať druhý karosársky variant Cayenne. Ale až na základoch ďalšej generácie.
Nové rozhranie zvláda Google Street View aj Google Earth. Zobrazuje takmer realitu.
Severoamerické zastúpenie Porsche zavolalo do servisu dvoch majiteľov problémových Cayennov. Sympatické. Kiežby aj iné automobilky boli k zákazníkom také seriózne.
Znižovanie objemu motora neobišlo ani Porsche Cayenne. Verzia GTS sa bude musieť v novom modelovom roku uspokojiť len so šiestimi valcami. Tie dva chýbajúce však zahladí dvojica turbodúchadiel.