Riziko vzniku ochorenia stúpa, čím viac sa kladie dôraz na estetiku.
Arbitráž iniciovaná koncesionárom projektu výstavby a prevádzky D4 a R7 voči štátu je právny problém priamo vyplývajúci z podmienok koncesnej zmluvy.
O výstavbu 32 km úseku českej diaľnice D4 prostredníctvom projektu PPP budú v súťaži súperiť štyri konzorciá.
Pri hlavnom meste vzniká unikátne takmer 3-kilometrové súmostie.
Výberové konanie na poradcu k prvému českému diaľničnému projektu financovaného z privátnych peňazí (tzv. PPP projekt) naberie meškanie.
Kontrolóri NKÚ upozorňujú, že komplexné riešenie dopravných problémov v okolí hlavného mesta si vyžaduje ďalšie investície.
Na projekte výstavby a prevádzky bratislavského obchvatu štát za tridsať rokov ušetrí na splátkach po zohľadnení inflácie 127 miliónov eur.
Vodiči jazdiaci cez Bánovce nad Bebravou a od Zvolena smerom na Detvu budú musieť na rýchlostnú cestu R2 čakať dlhšie.
Severná časť obchvatu Bratislavy na diaľnici D4 cez Malé Karpaty s tunelom Karpaty by sa mohla stavať tiež ako PPP projekt.
Lehota viazanosti ponuky víťazného konzorcia na obchvat Bratislavy a R7 v piatok 13. mája uplynula. Zmluvu podpíšu na budúci týždeň.
Podpis zmluvy medzi ministerstvom dopravy a koncesionárom na výstavbu bratislavského diaľničného obchvatu sa posunie.
Minister Roman Brecely je pripravený podpísať koncesnú zmluvu pre výstavbu a prevádzku obchvatu Bratislavy na diaľnici D4 cez PPP.
Výstavba diaľnic a rýchlostných ciest sa na Slovensku v nasledujúcich rokoch môže spomaliť. Štát už rozdelil všetky prostriedky z eurofondov.
Na podpísanie koncesnej zmluvy na projektovanie, výstavbu, financovanie, prevádzku a údržbu časti obchvatu Bratislavy zostáva týždeň.
Bratislavský nultý obchvat bude ešte pár dní v neistote. Rozhodne o ňom vláda. Ponúknutá cena víťazným uchádzačom je garantovaná do 13. mája.
Ministerstvo dopravy si objednalo právne poradenstvo pre projekt časti nultého obchvatu Bratislavy na rýchlostnej cesty R7.
Experti neodhalili žiadne závažné pochybenia v príprave PPP projektu obchvatu Bratislavy, ktoré by mali ohroziť jeho podpis.
Časť návrhu programu vlády o doprave podľa strany Sloboda a Solidarita (SaS) vykazuje silné zásahy štátu.
Španielska spoločnosť Cintra, ktorá stojí na čele konzorcia Obchvat Nula, je pripravená zabezpečiť výstavbu a prevádzku obchvatu Bratislavy.
Nový minister dopravy Roman Brecely považuje výstavbu obchvatu Bratislavy a rýchlostnej cesty R7 formou PPP za potrebnú.