Predaje Audi v Číne sú slabé. Značka ich chce oživiť spoluprácou s čínskym koncernom SAIC a novým modelovým radom bez ikonického loga.
Šéf marketingu Volkswagenu v Číne Jochen Sengpiehl bol deportovaný do Nemecka po pozitívnom teste na drogy.
Spomedzi 91 aktívnych výrobcov elektromobilov v Číne takmer jedna tretina predáva menej ako 500 vozidiel za štvrťrok.
Predaje Škody v Číne od roku 2019 radikálne klesajú, zrejme sa preorientuje na Vietnam, kde aj buduje novú fabriku.
Automobilka Hyundai Motor ponúkla na predaj svoj závod v Čine za vyvolávaciu cenu 3,68 miliardy jüanov (463,15 milióna eur).
Li Auto chce byť už v roku 2024 na čínskom trhu jednotkou v segmente prémiových áut, kde jej konkurujú hlavne Audi, BMW a Mercedes-Benz.
Európske automobilky zápasia s krízou. Trh sa na ich úkor snažia obsadiť Číňania.
Čína už nemusí byť pre západné automobilky zlatou baňou. Jeep je prvou značkou, ktorá na najväčšom trhu sveta vyhlásila bankrot.
Európske automobilky výrazne strácajú trhový podiel v Číne.
Keď nastane kríza, treba najprv situáciu stabilizovať, potom riešiť nadstavbu. Aj keď ide o ekológiu.
V roku 2018 predala Škoda v Číne vyše 350-tisíc áut, v prvom polroku tohto roku to bolo len 44-tisíc.