Rusi si opäť môžu kúpiť Volkswagen Polo, Škodu Karoq alebo Kodiaq. Ibaže sa tak nevolajú.
Terajší predaj podielu v Kamaze pre Mercedes-Benz znamená ukončenie všetkých aktivít na ruskom trhu.
Z desiatich najpredávanejších značiek v Rusku je šesť čínskych. Kráľom trhu sa stala Lada Granta pred Havalom Jolion.
Veľká októbrová socialistická revolúcia sa asi ešte neskončila. Rusko opäť znárodňuje.
Jazdené a nové autá podliehajúce sankciám (starším a novozavedeným spolu) tvorili až 80 % predajov áut v regióne.
Do Ruska prichádzajú čínske automobilky a výrobcovia spotrebného tovaru. Hi-tech spoločnosti sa ho snažia decentne opustiť.
Po prvom kvartáli sa v Rusku predalo viac áut z Číny než z dominantnej a najpopulárnejšej domácej značky, ktorou je Lada.
V prvej trojke sú aktuálne v Rusku už dve čínske značky. Z prvej desiatky tvoria rovnú polovicu. Bestsellerom je však Lada Granta.
Ladu Granta kúpite v Rusku momentálne len bielu alebo čiernu, Lada Niva je na výber v bielej alebo tmavozelenej - podľa verzie. To je všetko.
Najpredávanejším autom v Rusku sa stala Lada Granta, najúspešnejšou automobilkou Lada pred kórejskýkými koncermi Kia a Hyundai.
Predaj áut sa v Rusku v novembri medziročne prepadol takmer o 62 percent. Darí sa len niektorým čínskym značkám.
Z Ruska odchádza jedna veľká zahraničná automobilka za druhou. Sme zvedaví, kto posledný "zhasne svetlo".
Japonské automobilky postupne opúšťajú ruský trh. Okrem Toyoty, Mazdy a Mitsubishi, tak urobí najnovšie aj Nissan.
Vyzerá to tak, že ruský trh sa veľmi pozvoľna zotavuje z obrovského poklesu predaja áut, spôsobeného západnými sankciami.
Aktuálne je najpredávanejším autom v Rusku Lada Granta.
Prudký prepad predaja áut začal v Rusku v marci a odvtedy sa situácia len zhoršuje.
Predaj áut v Rusku skolaboval, v apríli klesol takmer o 80 percent. Prvé tri priečky obsadili modely značky Lada.
Ceny áut stúpli v Rusku za mesiac o 40 %. Showroomy "zívajú prázdnotou".
Výrobcovia osobných a nákladných áut sa obávajú, že ich továrne v Rusku budú skonfiškované. Rusi totiž potrebujú vyrábať techniku pre armádu.
Volvo s okamžitou platnosťou zastavilo predaj svojich áut v Rusku, rovnako ako aj výrobu nákladných áut v Kaluge.