Vlani sa vo svete vyrobilo len 78 miliónov áut. Je to najhorší výsledok od roku 2010.
V mnohých európskych krajinách má pomôcť zvýšiť predaj áut aj "šrotovné". U nás je zatiaľ jednoznačne odmietané politikmi a aj väčšinou odborníkov.
Holandsko tlačí na elektromobilitu ako sa len dá. Výsledkom je však presný opak.
Predaj áut je slabý nielen na Slovensku, ale v celej Európe. A nič nenasvedčuje tomu, že situácia by sa mala v najbližších mesiacoch zlepšiť.
Podľa Medzinárodného združenia výrobcov automobilov (OICA) sa v roku 2020 vyrobilo vo svete menej než 78 miliónov áut.
Ani druhý mesiac roka nedal výrobcom áut veľa nádejí na skorý príchod lepších čias.
Pokles registrácií nových áut je na Slovensku ešte vyšší, než priemer Európskej únie.
Stredná trieda má na Slovensku už roky dva dominantné modely a ani koronakríza na tom nič nezmenila.
Záujem o operatívny lízing síce neklesá tak prudko, ako záujem o nové autá, no trend je negatívny.
Generálny sekretár Zväzu automobilového priemyslu pripúšťa, že budú musieť prehodnotiť svoje optimistické odhady predaja áut pre rok 2021.
V Nemecku to pred dvomi rokmi Lidl už s predajom áut skúšal. Pre veľký úspech si to zopakuje vo veľkom.
Čo urobí Európan, keď má počas pandémie hlboko do vrecka? Kúpi si SUV!
Druhá najväčšia automobilka sveta zaznamenala vlani tržby na úrovni 222,9 miliardy eur, čo predstavuje pokles o 11,8 %.
V januári klesol medziročne predaj nových áut na Slovensku o viac než polovicu a ani vo väčšine iných krajín to nebolo lepšie.
Medziročný pokles predaja nových áut na Slovensku zaznamenal jeden z najstrmejších prepadov v rámci celej Únie.
Trh v Európe je nasýtený a extrémne manipulovaný ekologickými pravidlami. Výrobcovia sa začínajú orientovať na perspektívnejšie odbytiská.
Na Slovensku sme v januári zaznamenali jeden z najväčších medziročných poklesov predaja áut spomedzi všetkých európskych krajín.
Predajom pomohol najmä celosvetový úspech nového Defenderu, ktorý je aj finalistom európskej ankety Auto roku.
Predaj áut v Británii sa dostal na úroveň sedemdesiatych rokov minulého storočia, v Španielsku klesol o polovicu a v Nemecku o tretinu.
Golf, Focus, Clio? Ani náhodou! Celosvetovému rebríčku áut kraľujú Japonci.