Február znamenal pre automobilový trh v Číne drastický pád. Ľudia sa boja vstúpiť do showroomov.
Je Holandsko krajina s obyvateľmi, ktorí si uvedomujú klimatickú krízu natoľko, že dajú prednosť kúpe drahých elektromobilov pred autami so spaľovacím motorom? Ani náhodou.
Koncernu PSA sa nedarilo ani v Číne, ani v Európe.
Dieselgate je zažehnaný, budúcnosť má byť podľa VW elektrická.
V apríli sa situácia na automobilovom trhu v Európe upokojila. Ale o to tu nejde. Ide o Daciu.
V roku 2018 stúpol predaj naftových áut len v dvoch krajinách únie.
Vlaňajšie štatistiky predaja áut v Európe poriadne „zamiešala“ nová homologizácia podľa normy WLTP. Doplácal na ňu najmä Volkswagen.
Registrácie nových áut v tomto roku výrazne ovplyvnili sprísňujúce sa emisné limity a testy.
Augustové predaje áut „rozhodila“ nová procedúra merania emisií WLTP. Dotkla sa aj rebríčka modelov. Golf ostáva stálicou, ale o prekvapenia nie je núdza.
Záujemcovia o kúpu konkrétneho nového auta môžu obísť naprázdno.
Najviac sa na slovenskom trhu za prvý polrok tohto roka darilo značke Škoda. Prečítajte si, ktoré ďalšie značky sú lídrami.
Ruský automobilový trh sa dvíha z dna. Vlani narástol odbyt áut takmer o 12 %. Lada je síce miestnou jednotkou, ale v rebríčku modelov zlato nemá. Najpredávanejšie auto je z Kórey. Automatické prevodovky idú na dračku.
Trvalo pol roka, kým vznikla kompletná štatistika registrácií nových automobilov na celom svete za rok 2015. A je naozaj zaujímavá. Rebríček sa totiž zásadne líši od toho, na ktorý sme zvyknutí v Európe.
Slovenským autobazárom sa končia časy predávania áut so zníženým počtom najazdených kilometrov.
Štatistiky predaja áut v Európe za september boli očakávanejšie než tie za predošlé mesiace. Dôvodom je kauza dieselgate. Zatiaľ sa však zdá, že na odbyt áut nemala vplyv. Volkswagen je naďalej úradujúcou jednotkou.
Po šiestich rokoch pádu zaznamenal európsky trh mierny nárast. Najúspešnejšími značkami sú VW, Ford a Opel. Najviac však rástola Dacia Jeep, Mazda, Kia a Škoda. Nedarilo sa len Honde a Lancii.
Zlatú priečku rebríčka najúspešnejších automobilových značiek ovládla opäť Toyota.Volkwagen na ňu stráca až 1,75 milióna áut. Škoda obsadila 24. miesto.
Prehľad najpredávanejších európskych modelov sme vám už priniesli. Server Left-Line však zverejnil kompletné výsledky z 28 európskych krajín, a to podľa jednotlivých segmentov.