OĽaNO viacerým obciam platilo za neidentifikovateľné „ostatné náklady“.
Mimovládky po trestnom oznámení spustili aj online petíciu.
Vozidlá kúpili z peňazí, ktoré dostali za voľby.
ZUZANA KUSÁ: V ére náhlenia a presadzovania rýchlych riešení sa dialóg stáva politickým vyhnancom. Vládnutie, legitimované expertízou má skôr monologický charakter.
IGOR DANIŠ: Politici vždy striedali politické tričká. Čo sa však deje teraz, nemá obdobu. Niektorým politikom tak zachutila moc, že bez hanby strácajú akékoľvek zábrany a česť.
ANTON MARCINČIN: Nie je pravda, že nedostatok pociťujú všetci. Podobne nie všetci sa tešia imunite voči vyvodeniu zodpovednosti. Kto má prístup k nedostatkovým tovarom a službám, má moc.
Bilbordami Györgya Gyimesiho je oblepený juh Slovenska.
Poslanci, dajte si radšej okamžite do volieb voľno a prestaňte prijímať zákony, ktoré škodia Slovensku, vyzývajú spoločne vo vzácnej zhode zástupcovia podnikateľov aj odborov.
Mimovládne organizácie žiadajú prokuratúru, aby sa zaoberala Kotlebovými bilbordami.
Debata o migrantoch v parlamente je ako pleseň na nohách. Tiež ju občas máte a musíte sa s ňou vyrovnať, tvrdí Sulík.
Vybudovanie reťazca schopného konkurovať ostatným by stálo peniaze, ktoré štát dnes nemá a celkovo je to veľmi romantická predstava, ktorá naráža na realitu.
Rozhodnutia súdu by sa nemali komentovať. Tu ide však o ďalšie, ktoré podkopávajú vieru v spravodlivosť na Slovensku.
Hnutie OĽaNO zatiaľ minulo na kampaň najviac peňazí.
Letná kampaň má svoje výhody aj nevýhody.
Parlament a poslanci dnes nemajú právo čokoľvek zásadné meniť či navrhovať, hovorí zástupca najväčších zamestnávateľov a exminister hospodárstva Tomáš Malatínsky.
IGOR DANIŠ: Volebné preferencie lietajú z jednej strany na druhú. Úplne presvedčených voličov ktorejkoľvek strany je žalostne málo, preto boj o každého z nich bude neúprosný.
Strana SaS spustila predvolebnú kampaň. Vyvolala vlnu satirických reakcií.
Aj keď voľby ešte oficiálne vyhlásené neboli, politická kampaň sa už začala.
IGOR DANIŠ: Politici majú v obľube tesne pred voľbami prichádzať so štedrými darčekmi pre voličov. Tak to urobil aj minister práce Krajniak, keď tri dni pred komunálnymi voľbami predstavil protiinflačnú pomoc.
IGOR DANIŠ: Kiska propagovaním vlastného mena ukázal nielen značnú mieru podnikateľského chytráctva, ale prezradil čo-to aj zo svojich praktík a najmä sa prejavil ako narcista.