ANTON MARCINČIN: Nie je pravda, že nedostatok pociťujú všetci. Podobne nie všetci sa tešia imunite voči vyvodeniu zodpovednosti. Kto má prístup k nedostatkovým tovarom a službám, má moc.
Bilbordami Györgya Gyimesiho je oblepený juh Slovenska.
Poslanci, dajte si radšej okamžite do volieb voľno a prestaňte prijímať zákony, ktoré škodia Slovensku, vyzývajú spoločne vo vzácnej zhode zástupcovia podnikateľov aj odborov.
Mimovládne organizácie žiadajú prokuratúru, aby sa zaoberala Kotlebovými bilbordami.
Debata o migrantoch v parlamente je ako pleseň na nohách. Tiež ju občas máte a musíte sa s ňou vyrovnať, tvrdí Sulík.
Vybudovanie reťazca schopného konkurovať ostatným by stálo peniaze, ktoré štát dnes nemá a celkovo je to veľmi romantická predstava, ktorá naráža na realitu.
Rozhodnutia súdu by sa nemali komentovať. Tu ide však o ďalšie, ktoré podkopávajú vieru v spravodlivosť na Slovensku.
Hnutie OĽaNO zatiaľ minulo na kampaň najviac peňazí.
Letná kampaň má svoje výhody aj nevýhody.
Parlament a poslanci dnes nemajú právo čokoľvek zásadné meniť či navrhovať, hovorí zástupca najväčších zamestnávateľov a exminister hospodárstva Tomáš Malatínsky.
IGOR DANIŠ: Volebné preferencie lietajú z jednej strany na druhú. Úplne presvedčených voličov ktorejkoľvek strany je žalostne málo, preto boj o každého z nich bude neúprosný.
Strana SaS spustila predvolebnú kampaň. Vyvolala vlnu satirických reakcií.
Aj keď voľby ešte oficiálne vyhlásené neboli, politická kampaň sa už začala.
IGOR DANIŠ: Politici majú v obľube tesne pred voľbami prichádzať so štedrými darčekmi pre voličov. Tak to urobil aj minister práce Krajniak, keď tri dni pred komunálnymi voľbami predstavil protiinflačnú pomoc.
IGOR DANIŠ: Kiska propagovaním vlastného mena ukázal nielen značnú mieru podnikateľského chytráctva, ale prezradil čo-to aj zo svojich praktík a najmä sa prejavil ako narcista.
Strana Smer mala podľa Transparency International Slovensko prekročiť výdavky povolené na kampaň o 100-tisíc eur a hrozí jej teraz pokuta 200-tisíc eur.
Tvrdí to mimovládna organizácia Transparency International Slovensko podľa ktorej si Ledecký robil predvolebnú kampaň prostredníctvom obecnej stránky na sociálnej sieti.
PS reagovalo tým, že strana má práva na narábanie s údajmi zozbieranými počas kampane prezidentky Čaputovej.
Transparency International Slovensko argumentuje tým, že strana doteraz nezverejnila mená sponzorov v kampani už minutého pol milióna eur.
Do konca marca musia všetky strany vyúčtovať cez svoje transparentné účty úplne všetky výdavky.