Odmeny klesnú podľa stanoveného kľúča približne 4 000 manažérom. O odmeny prídu aj členovia predstavenstva, suma sa zatiaľ nevie, bude však "veľká".
Keď je v kríze Volkswagen, manažéri si znížia platy o 10 percent. Keď je v kríze Nissan, šéf si znížil plat o polovicu. To hovorí o prístupe veľa.
Audi vo februári zatvorí fabriku v Bruseli po tom, ako odmietlo 26 ponúk na jej odkúpenie.
Nissan v snahe zachrániť sa ide výrazne prepúšťať, znižovať produkciu a hľadať záchrancu. Stať sa ním môže Honda.
Škoda Auto zatiaľ kmeňových zamestnancov prepúšťať nemieni, aj keď celoeurópsky pokles záujmu o nové autá môže situáciu skomplikovať.
Okrem veľkého prepúšťania Ford oznámil, že zníži výrobu elektrických modelov Explorer a Capri.
Nissan je prinútený šetriť a prepúšťať kvôli finančným problémom a výrazne klesajúcemu odbytu.
Bosch patrí k spoločnostiam, ktoré sú nútené radikálne znižovať náklady kvôli klesajúcemu predaju áut a znižujúcemu sa záujmu o elektromobily.
Predpovede, že straty pracovných miest nahradia nové pozície v súvislosti s výrobou elektroáut, sa nenaplnili.
Výroba áut v Bruseli by pomohla spoločnosti Nio vyhnúť sa vyšším clám na dovoz čínskych elektrických vozidiel.
Podľa asociácie francúzskych výrobcov autokomponentov môže v tomto sektore prísť o prácu až polovica ľudí. Žiadajú aj oddialenie prechodu na elektromobily.