Za predčasné voľby je podľa prieskumu 62 % opýtaných.
Najväčší nárast životných nákladov ľudia pociťujú pri potravinách a drogérii, ukázal prieskum.
Chcelo by to nejaké intelektuálne obrodenie, ale vyzerá to tak, že kto kričí najviac, tomu sa najviac darí v prieskumoch verejnej mienky, hovorí Štefančík.
V dôsledku vysokej inflácie dôjde v budúcom roku k tlaku na zvyšovanie platov.
Rebríček najpreferovanejších slovenských médií má svojich dlhodobých lídrov.
Spravodajstvo verejnoprávnej televízie si v prieskume zvolila viac ako pätina opýtaných.
O darčekoch rozmýšľame rozumnejšie, namiesto zbytočností uprednostňujeme praktickejšie veci.
Dokážu sa voliči s pohybovým obmedzením dostať bez problémov k volebnej urne?
Častejšie sa k opakovanému šoférovaniu pod vplyvom alkoholu priznávali muži, a to dvojnásobne.
„Ľudia sú pre každú dobrú firmu cennými článkami a dobrí manažéri vedia, že rovnako dôležité ako ustáť ťažké časy je udržať si dobrých zamestnancov,“ uvádza výkonný riaditeľ MAXIN'S Group Roman Kučera.
Prieskum medzi dvoma tisíckami dospelých v Británii zistil, že 81 percent z nich vyhadzuje nezjedené potraviny aspoň raz týždenne.
Zdražovanie je na Slovensku kľúčovou témou, avšak už menej ľudí si uvedomuje negatívny dopad inflácie na svoje úspory.
Čítanosť narástla všetkým mienkotvorným denníkom, pri bulvárnych denníkoch nastal pokles.
LinkedIn aktuálne zažíva aj u nás časy rastu. Na sieti pribúdajú príspevky z dovoleniek alebo fotky domácich zvieratiek.
Až 43 % opýtaných respondentov si podľa prieskumu agentúry IPSOS pre TA3 myslí, že menšinová vláda nevydrží ani do konca roka 2022.
Vyplýva to z prieskumu agentúry AKO, ktorý zverejnila televízia Joj v relácii Na hrane.
Absolútna väčšina Ukrajincov vo všetkých regiónoch krajiny odmieta odstúpenie akejkoľvek časti svojho územia Rusku, a to aj v prípade, že by to znamenalo predĺženie vojny.
22 účteniek dostaneme priemerne za mesiac, tri štvrtiny z nich si z obchodu aj odnesieme. Ľudia sú pripravení dať papierovým účtenkám zbohom.
To, že by liberáli určite nemali odísť z vládnej koalície deklarovalo v prieskume agentúry AKO pre televíziu Joj 28,4 percenta respondentov.
Na druhom mieste by skončil Smer, tretia by skončila SaS, ktorú by volilo 13,1 percenta respondentov.