Rastúce napätie medzi kanceláriou ukrajinského prezidenta a velením armády vyvoláva otázky nad budúcnosťou generála Zalužného. Tomu však verí viac Ukrajincov ako prezidentovi Zelenskému.
Vyplýva to z prieskumu agentúry Focus pre reláciu TV Markíza Na telo.
Slováci si po ôsmy raz zvolili značky, ktorým veria najviac.
Mobilní operátori upozorňuje na zvýšený nárast podvodov na internete.
Slováci chcú mať hojné Vianoce, no obavy pretrvávajú.
Peniaze sú dlhodobým problémom.
Prieskum agentúry Focus sa realizoval na vzorke 1015 respondentov pre reláciu televízie Markíza Na telo.
Prieskum ukazuje, že bezpečnosť komunikácie cez mobilný telefón mnohých ľudí príliš nezaujíma.
Prieskum realizovali na vzorke tisíc respondentov od 7. do 14. novembra.
Vianočné obdobie je späté s rôznymi finančnými a hmotnými zbierkami či benefičnými koncertmi.
Vyplýva to z najnovšieho prieskumu Eurobarometer.
O generácii Z, teda o mladých ľuďoch vo veku 16 – 26 rokov, sa často hovorí ako o „lenivej generácii“. Aká je pravda?
Analýza ukazuje, čo sa za vyše tri dekády zmenilo najviac.
Vyplýva to z najnovšieho prieskumu.
Preferencie Slovákov ukázal národný prieskum médií a životného štýlu.
Na Slovensku máme historický najnižší počet ľudí s nedávnou osobnou skúsenosťou s úplatkom.
Dávanie úplatku už pripúšťa menej ako desatina občanov, aj keď väčšina sa domnieva, že korupcia panuje naprieč všetkými sférami života.
Slováci by chceli ísť do dôchodku vo veku 59 rokov.
Hotovosť je súčasťou väčšiny transakcií v Rakúsku.
Sú ľudia na Slovensku spokojní s novou vládnou koalíciou a očakávajú, že prinesie stabilitu? Agantúra SANEP urobila exkluzívny prieskum pre ta3.