Vznik koncernu Stellantis znamená zdieľanie technológií naprieč doteraz konkurenčnými značkami. Dotkne sa to aj Alfy Romeo.
Po spojení PSA a FCA prezradil nový koncern Stellantis svoju stratégiu. Má fabriky vo vyše 30 krajinách, zamestnáva 400-tisíc ľudí a autá predáva v 130 krajinách.
Francúzska automobilová skupina PSA a taliansko-americká automobilka Fiat Chrysler Automobiles sa formálne spojili do spoločnosti Stellantis.
Štvrtá najväčšia automobilka na svete sa bude volať Stellantis.
Konečne, Európska komisia schválila fúziu automobilových koncernov PSA a FCA. Podmienkou súhlasu je, že koncerny kompletne splnia svoje záväzné sľuby.
Koncern PSA musí povolať do servisov viac ako pol milióna Citroënov a Peugeotov s 3-valcovými motormi 1,2 PureTech.
Carlos Tavares je jednou z najrešpektovanejších osobností automobilového priemyslu. Jeho budúcnosť však ružovú nevidí.
Od úplného spojenia koncernov PSA a FCA nás delí už len zopár mesiacov. Na svet tak prichádza nové logo. Má symbolizovať optimizmus.
FCA a PSA pokračujú v pláne spojenia do štvrtého najväčšieho automobilového koncernu planéty. Koronakríza ich však núti šetriť.
Francúzsky koncern PSA elektromobily síce vyrába, no zároveň je veľmi opatrný.
Koncerny PSA a FCA plánovali dokončiť fúziu začiatkom budúceho roka. Antimonopolný úrad Európskej únie však proces zastavil.
Pripravovaná fúzia koncernov PSA a FCA prinesie novej spoločnosti aj nové meno.
Koronavírus ovplyvnil výrobu vo všetkých automobilkách na Slovensku.
Alfa Romeo už škrtla projekty 8C či GTV. Prednosť dostane malé elektrické SUV.
Autorom obáv je Európska komisia.
Po premiére plug-in hybridov a elektromobilov chystá koncern PSA lavínu mild-hybridov.
V krajnom prípade sa môže tento rok v domácej ekonomike vyrobiť len 770 tisíc vozidiel.
Peugeot 208 sa rozhodol uloviť celú konkurenciu.
Šéf koncernu PSA Carlos Tavares je známym skeptikom elektromobility. Tvrdí, že prvý čistý elektromobil skupiny, ktorý nedostane žiaden iný pohon, príde najskôr v roku 2024.
Pandémia koronavírusu má s každým pribúdajúcim dňom dramatickejší dopad na automobilový priemysel. Mimo ohrozenia nie je žiadna európska značka ani žiaden jej závod. Slovensko nevynímajúc.