IVAN HOFFMAN: Zlodej kričí, chyťte zlodeja! Keď počujem výzvy na prenasledovanie šíriteľov falošných informácií, prvé, čo ma zaujíma, je to, kto ma pred nimi varuje.
Okolo speváčky a herečky Jennifer Lopezovej je momentálne poriadne rušno a najnovšie sa o to zaslúžila aj jej kolegyňa Barbra Streisand.
Možno v súkromí nemal toľko šťastia, ale v kariére sa momentálne Bradovi Pittovi skutočne darí.
Doktori s farmafirmami taja liek na rakovinu, zázvor je účinnejší ako chemoterapia, instantné cestoviny môžu spôsobiť infarkt.
Reklamy tieto prípravky označovali za škodlivé.
Vie dobre, v čom sú jej fyzické prednosti. Topmodelka Candice Swanepoel hrdo predvádza svoje tvarované pozadie.
Zvýšenie platu o 50 percent na 6 048 eur mesačne napokon primátorovi Bratislavy Matúšovi Vallovi nemusí na budúci rok priniesť nič.
Britský spevák Liam Payne dostal od matky zaucho pre reklamu, v ktorej pózuje len v spodnej bielizni.
Na konte má už jeden model plaviek, ktorý sa stal hitom, hoci jeho vkusnosť je v očiach mnohých nositeliek otázna.
Z luxusu medzi strednú vrstvu a naopak. Cristiano Ronaldo i mladík inšpirovali ostatných.
Na nedávnej akcii CFDA v New Yorku bola z modelky Emily Ratajkowski elegantná a decentná dáma. Ale na Instagrame svoje "sexy" chúťky nezaprie.
Pôvab herečky Julie Robertsovej dlhé roky nevyužívali len filmoví tvorcovia. Už dekády je aj hviezdou reklám.
Dizajnér Karl Lagerfeld bol jeden z mohykánov moderného štýlu – muž, ktorý tvoril módu vyše šesťdesiat rokov a pritom dokázal držať prst na pulze doby.
Kedysi to bol Justin Bieber, koho slávna značka Calvin Klein obsadila do svojej reklamy na spodnú bielizeň.
Plénum v nepodporilo novelu zákona o reklame, ktorou chceli OĽaNO zakázať umiestňovať reklamu na alkohol v týchto lokalitách.
Na aktuálnu schôdzu parlamentu preto predložili návrh novely zákona o reklame.
Sociálna sieť chce zabrániť možnému zneužívaniu.
Rad čínskych e-shopov stiahol zo svojich webov produkty talianskeho módneho domu Dolce & Gabbana (D&G).
Mnohí diváci sa sťažujú, že vysielanie komerčných televízií je presytené reklamami. Rada Európskej únie prijala novelu smernice, ktorá mení pravidlá.
Prenikavé modré oči pozerajúc z nikábu a hebrejský titulok, ktorý kladie otázku: Je tu Irán? Takto začína spot izraelskej módnej značky Hoodies.