Popularitu známej televíznej rodiny Kardashianovcov sa rozhodla zúročiť aj značka Calvin Klein. Slávne sestry vyzliekla do spodnej bielizne.
O tom, že Peter Sagan má aj výrazný herecký talent, všetci vieme. Potvrdil to aj vo vianočnej reklame pre americkú firmu na výrobu bicyklov - Specialized.
Už pár rokov sa radí medzi najsexy modelky planéty. Portugalská kráska Sara Sampaio to potvrdila aj v Mexiku.
V 90-tych rokoch patrila medzi supermodelky. Hoci jej popularita zoslabla, stále je žiadanou aj po päťdesiatke. Rozdiely však už vidieť.
Zo svojej slávy, ale aj fyzického vzhľadu vyťažil maximum. Futbalista Cristiano Ronaldo podniká už roky so značkou bielizne či džínsovinou.
Niežeby to bola až taká výnimočná vec, že sa zrelá hviezda stane tvárou z reklamy. Predsa len však v prípade tohto spojenia prišlo k netradičnému prvenstvu.
Americký módny tvorca Calvin Klein v nedeľu 19. novembra oslávil 75. narodeniny.
Jej známa tvár sa spája už so všemožnými produktami. Luxusná móda, športová obuv a najnovšia aj dekoratívna kozmetika.
Užívateľ, ktorému sa zobrazí reklama, by mal po novom vedieť, kto si ju zaplatil. Politici sa už nebudú môcť ukrývať, sľubuje Facebook.
Svoje rozhodnutie spoločnosť opiera o zistenie amerických spravodajských služieb a o vlastnú analýzu dát z roku 2016.
Mnohé slobodné ženy museli v Číne dlhé roky bojovať s označením "prebytočné" a spoločnosť na ne vyvíjala obrovský tlak, aby sa čo najskôr vydali.
Napriek tomu, že David Beckham ukončil futbalovú kariéru v roku 2013, denne si zarobí viac ako väčšina hráčov v elitných európskych súťažiach.
Pri jej portréte bol na plagáte slogan "Len si predstavte, ako ďaleko sa môžete dostať s troškou angličtiny".
Išlo o reklamný priestor za zhruba 100-tisíc dolárov (84-tisíc eur).
Len nedávno na pláži v Karibiku ukázala, že je v dokonalej forme. Modelka Heidi Klum sa však nezľakla ani pózovanie pred objektívom. V dámskej bielizni.
Ako by sa mala správať a vyzerať žena a ako muž, je spoločnosťou predsúvané dennodenne a modely, ktoré by sa mali dodržiavať, sú všadeprítomné.
Takmer dve miliardy užívateľov sú pre Facebook príležitosťou ako preniknúť do oblastí ako je politika, zdravotníctvo a televízia.
Keď herečka Marilyn Monroe povedala novinárom, že do postele chodí spávať oblečená len do pár kvapiek vône Chanel No.5, ani netušila, koľko pozornosti značke prinesie.
LADISLAV KOVÁČIK: Sledovaním televízie sme okrem iného aj strojcami svojho zdravia.
Ostatný počin známej spoločnosti Pepsi, v ktorom účinkuje topmodelka Kendall Jenner, však vyvolal poriadny rozruch.