Mitsubishi využilo svoje pôsobenie v aliancii Renault-Nissan. Podobnosť s Capturom nie je náhodná. ASX sme si yyskúšali s hybridom pod kapotou.
Je pravidlom, že ak vám auto na LPG dodá priamo výrobca, je to najlepšie a najbezpečnejšie riešenie. Teraz to ale celom neplatí.
Captur zaujme najmä netradičnou architektúrou full-hybridného pohonu. Tá v praxi funguje veľmi dobre, spotreba v meste je minimálna.
Nástupca dlhé roky vyrábaného Mitsubishi ASX je preznačkovaným Renaultom Captur. Nič viac.
Druhá generácia Juke je na svete od roku 2019. Na facelift je ešte priskoro, no zato pod kapotou pribudla hybridná sústava.
Renault Captur je našim cestám dobre známe auto.
Posledné kolo emisných testov organizácie Green NCAP ukázalo, že naftové motory nemusia byť strašiakom.
Renault odštartoval vlani v Rusku výrobu aj predaj svojho prvého SUV-kupé Arkana. Európa si musela počkať. Oplatilo sa.
Hybridy a plug-in hybridy dnes nie sú ničím výnimočným, no ekologická technológia E-Tech od Renaultu sa líši.
Peugeot sa nemá na čo sťažovať. Jeho fabriky po nútenej odstávke nestíhajú vyrábať. Obrovský dopyt hlási najmä malý crossover 2008.
Tak toto je ďalší brilantný ťah Renaultu. Po Daciách Logan, Sandero a Duster prichádza aj Captur vo verzii spaľujúcej propán-bután. Plynový systém zvýšil cenu len o 600 eur.
S vyššou cenou prichádza aj vyšší výkon a lepšia výbava.
Nové hybridy Renaultu dostali odlišnú techniku. Kým Clio E-Tech bude klasickým hybridom, väčší Captur umožní aj pripojenie do zásuvky.
Posledné tohtoročné kolo crashtestov Euro NCAP vystavilo bezpečnostné vysvedčenie dvanástim modelom áut. Darilo sa Tesle X, Renaultu Captur aj Škode Octavia. Zato modernizovaný Jeep Renegade si spravil poriadnu hanbu.
Druhá generácia Renaultu Captur síce využíva platformu nového Clia, no technológiami ide ešte ďalej. Zákazníci ocenia aj kufor s objemom 536 litrov.
V Rusku je Renault ako doma. Dokonca tu produkuje u nás neznámy model Kaptur, ktorý je derivátom Dacie Duster. A teraz dostane novú atraktívnu verziu. Či príde prvé francúzske kupé-SUV aj do Európy však nie je známe.
Po štyroch rokoch prichádza Renault s modernizáciou svojho prvého crossoveru. Captur sa tak vzhľadovo priblížil novšiemu Kadjaru.
V Európe dobre známy malý crossover Captur sa v Rusku mení na SUV. Dostane nové meno, väčšie rozmery, väčšiu svetlú výšku a dokonca pohon oboch náprav. Zdá sa, že pôjde skôr o prezlečenú Daciu Duster.
Úspech Capturu a pozitívne reakcie na Kadjar či veľký Espace povzbudili Renault k vývoju ďalšieho crossoveru. Tentoraz menšieho, ako je Captur. Nemýľte si ho však s „indickým“ Kwidom.
Francúzsky Renault a módna značka Helly Hansen spojili svoje sily. Výsledkom je zušľachtený crossover Captur. Zmeny sa však dotkli aj techniky.