Osud Renaultu Scénic je nejasný. Predaje stabilne klesajú. To aj po jeho čiastočnom prerode na crossover.
Spolupráca Renaultu a koncernu Daimler priniesla ďalší dôkaz, že éra downsizingu sa končí. Nový štvorvalec 1,3 TCe má dosahovať lepšie výsledky v meraní spotreby podľa novej metodiky WLTP. Debutovať bude pod kapotou modelov Scénic a Grand Scénic, a to v troch výkonnostných verziách.
Renault rozširuje rodinu luxusných derivátov Initiale Paris aj o nové MPV Scénic a jeho predĺženú verziu Grand Scénic. Dokáže vás masírovať aj zabaviť aparatúrou Bose.
Nová generácia Renaultu Scénic dorazila na slovenský trh. Spolu so 7-miestnou verziou Grand Scénic. Obe prekvapujú 20-palcovými diskami kolies a dizajnom blízkym módnym crossoverom. Za základnú verziu Scénicu zaplatíte 16 990 eur.
Štvrtú generáciu Scénicu predstavil Renault už na jar v Ženeve. Lenže až v Paríži automobilka zverejnila podrobné technické dáta. Scénic tak odhalil všetky tajomstvá.
Šéfdizajnér Renaultu prichádza s „bláznivou“ víziou. Všetky modely Renaultu chce vyzbrojiť obrovskými 20-palcovými diskami kolies. Nie sú to reči do vetra. Nový Scénic ich už má.
Po premiére nového Scénicu, ktorý vykročil 20-palcovými diskami kolies do sveta crossoverov, prichádza aj jeho väčší brat Grand Scénic. Má rovnako futuristický dizajn, ale zvládne až sedem pasažierov. Novinkou je mikrohybrid.