Kým modely Dacie idú takpovediac na dračku, materský Renault sa so svojou elektrifikovanou a drahou ponukou "trápi". Náprava prichádza z Turecka.
Ohlásenú novinku Renault charakterizuje ako SUV, no pohľad na jeho siluetu dáva tušiť, že sa pozeráme na zvýšené kombi.
Smutné. Je to posledný Mégane R.S. a vlastne aj posledné auto divízie R.S.
Mégane E-Tech bude prvým elektromobilom Renaultu novej generácie. Na jedno nabitie zvládne 470 km.
Nová generácia Renaultu Mégane bude prvým modelom značky postaveným na elektrickej platforme CMF-EV.
Vskutku nevšedný problém sa týka 824 exemplárov Renaultu Mégane z roku 2016. Jeho majitelia sa budú musieť dostaviť do servisov. A to aj napriek tomu, že samotné autá sú absolútne v poriadku.
Príchod novej generácie Mégane už nie je ďaleko. Napriek tomu Renault ešte stihol tento rok predstaviť facelift. Ten nakoniec neminul ani sedan GranCoupé.
Renault plánuje druhú elektrickú ofenzívu. Jej základom sa stane architektúra CMF-EV.
Nad Renaultom Mégane sa sťahujú čierne mračná. Nahradiť by ho mal elektromobil.
Hviezdami Renaultu sú momentálne nové Clio a crossover Captur, ale nezabúda ani na starý dobrý Mégane.
Môže jemná športová úprava civilného rodinného hatchbacku zmeniť celkom jeho charakter? Áno. Renault to dokazuje svojim Mégane GT Line.
Už vlani predstavil Renault nový čistý diesel 1,7 Blue dCi, ktorý nahrádza starší 1,6 dCi. Teraz zamieri aj pod kapotu Mégane.
Divízia Renault Sport predstavuje novú zbraň. Mégane RS totiž prichádza vo vrcholovej verzii Trophy. A ako inak, cieľom nie je nič menšie, ako opäť zlomiť rekord medzi sériovými predokolkami na referenčnom okruhu Nürburgring.
Štvrtá generácia vrcholnej verzie Renaultu Mégane preverila trpezlivosť fanúšikov francúzskeho hot-hatchu. Viac ako rok trvalo kompletné predstavenie verzie R.S., ktorá bude opäť ašpirovať na kráľa rýchlych kompaktov. Pomôcť jej k tomu má aj špeciálny podvozok 4CONTROL.
S ostrou verziou novej generácie Mégane nás Renault naťahuje už viac ako rok. Stálo to však za to. Novinka má preplňovaný 4-valec 1,8 Turbo z Alpine A110. A dáva viac ako pôvodný najvýkonnejší Mégane R.S. Trophy 275.
Nový Renault Mégane R.S. bude nepochybne poriadny hothatch. Z ohlásenej premiéry v Monaku však zostalo len torzo. Francúzska strela síce krúžila po okruhu, ale opäť s kamuflážou.
Dlho očakávaný klenot z dielne divízie Renault Sport, nový Mégane R. S. predstaví francúzska automobilka skôr, ako sa plánovalo. Ešte pred výstavným debutom vo Frankfurte nad Mohanom stihne premiéru na Veľkej cene v Monaku.
Móda dieselových hot-hatchov neobišla ani Renault. Zatiaľ najostrejšia verzia Mégane GT môže odteraz tankovať naftu. Pod kapotou má dve turbodúchadlá a 160 koní. V zákrutách pomôže riadenie oboch náprav 4Control.
Do ponuky francúzskej automobilky pribudla aj tretia karosárska verzia. Okrem hatchbacku a kombi si zákazníci môžu vybrať aj sedan v troch stupňoch výbavy.
Štvrtá generácia Renaultu Mégane je už v predaji aj v karosárskej verzii kombi nazvanej Grantour. Najlacnejšou možnosťou je vozidlo s motorom SCe 115 vo výbave Life.