Automobilky dnes naftové motory vyraďujú z ponuky. Renault sa ale rozhodol pre opak.
Francúzi predali AutoVaz pri svojom odchode z Ruska za jediný rubeľ. Rusi sú im ho ochotní vrátiť, ale za vyše 1,2 miliardy eur.
Renault bol prakticky poslednou veľkou automobilkou, ktorá z Ruska po začiatku vojny odišla a možno bude prvou, ktorá sa tam vráti.
Ešte tento rok má Nissan predstaviť tretiu generáciu Leafu a piatu geeráciu Micry. Ako inak, pôjde o elektromobily na platforme AmpR od Renaultu.
Nielen Kia vyvíja úplne novú generáciu čisto elektrických úžitkových vozidiel. Pridá sa aj Renault. Jeho tri novinky ponesú názvy Trafic, Goelette a Estafette.
Po sériových retromodeloch R5 a R4 prichádza Renault s retro-futuristickým konceptom.
Mitsubishi sa bojí, že príliš silná Honda by ich fakticky pohltila a preto zrejme pôjde náročnou cestou zachovania si samostatnosti aj vo veľmi neľahkej ekonomickej situácii.
Skupina Renault porazila Stellantis presne v mesiaci, kedy jeho šéf predčasne opustil svoj post.
Nie je tajomstvom, že treťou reinkarnovanou legendou Renaultu bude po R5 a R4 elektrické Twingo.
Víťaza ankety európskych novinárov sme sa dozvedeli oveľa skôr ako po minulé roky. Triumf si opäť pripísal elektromobil a opäť z dielne Renaultu.
Vlani predstavil Renault po 38 rokoch reinkarnovanú legendu s číslom 5. Automobilka totiž sľubovala, že sa cenou pokúsi priblížiť k hranici 25 000 eur. Podarilo sa?
Cenová parita? Ani náhodou. Luca De Meo tvrdí, že náklady na výrobu batériových áut vzrastú do konca dekády takmer o polovicu.
Je to neuveriteľné, ale aj napriek znovuzrodeniu Renaulta R5 aj jeho ostrej verzie s logom Alpine sa francúzska automobilka púšťa do ďalšieho retro projektu.
Je to už šesť rokov, čo japonská polícia zatkla na letisku v Tokiu Carlosa Ghosna, šéfa automobiliek Renault, Nissan a Mitsubishi.
Nissan v snahe zachrániť sa ide výrazne prepúšťať, znižovať produkciu a hľadať záchrancu. Stať sa ním môže Honda.
Pretočený „tachometer“ či zatajená oprava po havárii? Ani to nemusí byť najväčšia nočná mora pri kúpe auta z druhej ruky.
Novinka Renaultu nie je až taká nová, ako by sa mohlo zdať. Základom Symbiozu je totiž známy Captur. Až po stredné stĺpiky sú tieto autá prakticky totožné, ale zvyšok stojí za to.
Francúzska značka predstavila nedávno nádherný vodíkový koncept Embleme. Do jeho kabíny nás však nepustila. Dnes vieme prečo.
Ale pozor, hovoríme o celom životnom cykle. K výrobným linkám má však tento koncept ešte ďaleko.
Ako jazdí model, ktorý má nahradiť Mégane aj Scénic, keďže sa z nich stali časom elektromobily?