Do servisov bude musieť vyše milión áut s populárnym dieslom, vyrobených medzi rokmi 2017 až 2023.
Stellantis a Renault žiadajú Európsku úniu o zmiernenie bezpečnostných pravidiel pre malé mestské autá v snahe čeliť čínskej konkurencii.
Akcionári Nissanu sú znepokojení situáciou v automobilke a vynútili si odchod Renaultu z jej vedenia.
Hybridom Renaultu sa darí, a tak prichádza s výkonnejšími verziami pohonu Full Hybrid E-Tech 160 a E-Tech 200.
Luca de Meo pôsobil celý život v automobilovom priemysle, kde patrí k najrešpektovanejším manažérom a odborníkom.
Renault 4 patrí najikonickejším francúzskym autám. Prišiel v roku 1961 ako lacný a praktický hatchback. Dnes sa vrátil, no autom pre masy už rozhodne nie je. Dôvod asi tušíte.
Tento krok by znamenal historický návrat Renaultu k vojenskej výrobe, ktorý sa datuje od čias 2. svetovej vojny, keď vyrábal tanky R35 používané počas Bitky o Francúzsko.
Francúzske SUV dostane v rámci faceliftu novú prednú masku, ktorá mu dodá viac elegancie a prestíže po vzore modelu Rafale.
Ak ste si niekedy povzdychli nad tým, že si už nemôžete dovoliť nové malé auto, nie ste sami.
Šiesta generácia Micry nie je asi tým autom, ktoré by zvrátilo krízovú situáciu Nissanu. Nie je vlastne ani Nissanom.
Praktický elektromobil Renault 4sa v podobe konceptu Savane zmenil na drsné SUV.
Karta sa obracia. Divízia spaľovacích motorov Horse vytvorila systém, ktorý umožní urobiť hybrid z každého elektromobilu.
Stačila jediná oficiálna fotografia pripravovanej novinky, aby sme pochopili, že nový Nissan Micra bude len preznačkovaným Renaultom R5.
Francúzska automobilka prechádza už niekoľko rokov zmenou dizajnovej aj technickej identity. Predstavuje nové modely a prinavracia legendárne označenia moderným elektromobilom.
Tvári sa ako novodobý Renault 5 E-Tech po tuningu. Veľa spoločného s ním však nemá.
Automobilky dnes naftové motory vyraďujú z ponuky. Renault sa ale rozhodol pre opak.
Francúzi predali AutoVaz pri svojom odchode z Ruska za jediný rubeľ. Rusi sú im ho ochotní vrátiť, ale za vyše 1,2 miliardy eur.
Renault bol prakticky poslednou veľkou automobilkou, ktorá z Ruska po začiatku vojny odišla a možno bude prvou, ktorá sa tam vráti.
Ešte tento rok má Nissan predstaviť tretiu generáciu Leafu a piatu geeráciu Micry. Ako inak, pôjde o elektromobily na platforme AmpR od Renaultu.
Nielen Kia vyvíja úplne novú generáciu čisto elektrických úžitkových vozidiel. Pridá sa aj Renault. Jeho tri novinky ponesú názvy Trafic, Goelette a Estafette.