Tak predsa. Osud troch diamantov je na starom kontinente zachránený.
Renault odštartoval vlani v Rusku výrobu aj predaj svojho prvého SUV-kupé Arkana. Európa si musela počkať. Oplatilo sa.
Podobne ako Peugeot sa aj Renault inšpiroval pri tvorbe nového loga minulosťou.
V Nemecku to pred dvomi rokmi Lidl už s predajom áut skúšal. Pre veľký úspech si to zopakuje vo veľkom.
Renault má pod vedením nového šéfa Luca de Meo veľké plány. Najprv sa však musí vyrovnať s obrovskou stratou.
Šéf Renaltu Luca de Meo potvrdil, že podobne ako Duster, čaká aj jeho predĺženú verziu kariéra s dvojitou identitou.
Značka Alpine, ktorú Renault oživil len pred troma rokmi, má naplánovanú veľkolepú budúcnosť.
Toto auto bolo lacné, jednoduché a nie príliš krásne. Aj tak sa z R4 stal najpredávanejší Renault všetkých čias.
Po Renaulte 5, ktorý dostal elektrickú budúcnosť, vstane z mŕtvych aj ľudový Renault 4. Je to takmer isté.
Hybridné Clio sa môže pochváliť hladkým benzínovým motorom a technicky unikátne riešenou prevodovkou.
Novinka Renaultu sa na miliardovom indickom trhu postaví medzi maličký Kwid a väčší Renault Duster.
Je to tak, legendy Renaultu čaká reinkarnácia. Prvou bude Renault R5. Ako inak, pôjde o elektromobil.
Bývalý šéf aliancie Renault-Nissan sa stále ukrýva v Libanone pred japonskou justíciou. Po dvoch rokoch má šancu na očistu.
Po predlhých trinástich rokoch predstavuje Renault novú generáciu svojej praktickej osobnej dodávky Kangoo.
Vskutku nevšedný problém sa týka 824 exemplárov Renaultu Mégane z roku 2016. Jeho majitelia sa budú musieť dostaviť do servisov. A to aj napriek tomu, že samotné autá sú absolútne v poriadku.
Príchod novej generácie Mégane už nie je ďaleko. Napriek tomu Renault ešte stihol tento rok predstaviť facelift. Ten nakoniec neminul ani sedan GranCoupé.
Renault je na dobrej ceste, aby dokázal znížiť cenu svojej hybridnej technológie E-Tech na úroveň nákladov Toyoty.
Renault plánuje druhú elektrickú ofenzívu. Jej základom sa stane architektúra CMF-EV.
Kooperácia Mercedesu-Benz a Renaultu síce pokračuje, no úsporný francúzsky diesel 1,5 dCi z nej vypadne.
Ruský AutoVaz patrí do aliancie Renault-Nissan už od roku 2014, ale na jeho technike sa to zatiaľ veľmi neprejavilo.