Zdá sa, že elektrická budúcnosť je neodškriepiteľná. Renault sa preto rozhodol zbaviť časti divízie vyvíjajúcej a vyrábajúcej spaľovacie motory.
Renault predstavil riadenie všetkých kolies 4Control v roku 2007. Teraz prichádza automobilka s novou verziou. Premiéru bude mať v SUV Austral.
Z liniek bývalej továrne Renaultu v Moskve majú od roku 2024 schádzať elektrické Moskviče. Založené budú na startupe šéfa Kamazu!
Prvý Renault 5 zišiel z výrobných liniek presne pred 50 rokmi. Francúzi si ho pripomínajú unikátnym konceptom.
Žaloba sa týka 1,2 litrových benzínových štvorvalcov TCe, ktoré sa medzi rokmi 2012 až 2018 namontovali do státisícov áut viacerých značiek.
V tomto roku zastaví Renault výrobu štvrtej generácie MPV Scénic. Jeho ideový nástupca však dorazí až v roku 2024. A podstúpi veľkú zmenu.
Linky ruskej automobilky AvtoVaz po odchode Renaultu stále stoja. Rozbehne ich bývalý Putinov minister dopravy Maxim Sokolov?
Nemecký autoklub ADAC zostavil rebríček ôsmich áut, pri ktorých hrozí najväčšie riziko, že náhle vypovedia službu.
Opustená fabrika Renaultu v Moskve má začať vyrábať autá, ktoré tu schádzali z liniek pred desaťročiami.
Renault sa z komplikovanej ekonomickej situácie chcel dostať aj vďaka posilneniu pozícií na ruskom trhu. S tým je však definitívne koniec.
Čínska spoločnosť Geely Automobile kúpi vyše tretinový podiel v juhokórejskom závode Renaultu takmer za 200 miliónov eur.
Renault patrí k pionierom elektromobility, nezatvára však oči pred rizikami.
Vyzeralo akoby ho nakreslilo dieťa. No o to väčšie komplikácie sprevádzali jeho zrod. Je zázrakom, že Renault malé Twingo vôbec poslal do výroby. Schádzať malo aj z liniek v Mladej Boleslavi!
Renault sa vraj svojich tovární v Rusku vzdá za jediný rubeľ. Aspoň tak to tvrdia Rusi.
Po predstavení úžitkového Citanu prichádza jeho luxusná verzia s novým označením T. S Kangoo si ju nepomýlite.
Renault zvažuje predaj svojho 43 % podielu v Nissane, alebo aspoň jeho časti, aby mohol financovať prechod na elektrické autá.
Dnes už legendárny Duster má za sebou veľkú modernizáciu. Ale pozor, nehovoríme o Dacii ani o európskom Dusteri.
Renault považuje vodík za jednu z alternatív ekologickej mobility. Ako si ju predstavuje naznačí vodíkovou štúdiou.
Kaluga v súčasnosti doslova "umiera" a AutoVaz v Togliatti sa bojí o svoju ďalšiu existenciu.
Renault sa snažil udržať čo najdlhšie v triede MPV aj v tej strednej. V súboji s módnymi SUV to bol ale márny boj.