Mitsubishi L200 u nás končí , japonská automobilka sa v najbližších rokoch bude musieť spoľahnúť hlavne na dva klony Renaultov.
Malá elektrická štvorkolka má uspieť aj bez priameho predaja.
Moskvič 3 je kompaktný crossover. Cena začína približne na úrovni, na akej začínala v Rusku pred vojnou cena Karoqu.
Modely Renault Austral a Mégane E-Tech sú prvými na svete, ktoré umožnia vodičom využívať výhody populárnej navigačnej aplikácie.
Spoločné výskumné centrum sa zameria na vývoj batérií pre elektromobily s dlhým dojazdom a hybridné lietadlá.
Pokračovanie aliancie Renaultu a Nissanu závisí na tom, či nájdu spoločnú reč pri patentoch a intelektuálnom vlastníctve.
Zabudnite na starý Mégane. Ten nový je celkom iné auto. Má iný dizajn, iný pohon aj inú cenu. To ale znamená, že bude musieť loviť v iných vodách.
Pod spoločný francúzsko-čínsky podnik bude patriť 17 fabrík, fungovať by mal začať už od januára budúceho roku.
Lacných elektromobilov alebo aspoň elektromobilov, ktoré by sa cenou blížili k autám so spaľovacím motorom, sa tak skoro nedočkáme.
Renault sa kvôli budúcnosti obzrel do minulosti. Chcete dôkaz?
Na autosalóne v Paríži predstaví Renault koncept novodobého Renaultu 4. Pripomenie si s ním 30 rokov od ukončenia výroby.
Renault oprášil jednu z najslávnejších kapitol svojej histórie. A urobil to tak, ako sa dnes patrí – bezemisne.
Nástupca dlhé roky vyrábaného Mitsubishi ASX je preznačkovaným Renaultom Captur. Nič viac.
Zdá sa, že elektrická budúcnosť je neodškriepiteľná. Renault sa preto rozhodol zbaviť časti divízie vyvíjajúcej a vyrábajúcej spaľovacie motory.
Renault predstavil riadenie všetkých kolies 4Control v roku 2007. Teraz prichádza automobilka s novou verziou. Premiéru bude mať v SUV Austral.
Z liniek bývalej továrne Renaultu v Moskve majú od roku 2024 schádzať elektrické Moskviče. Založené budú na startupe šéfa Kamazu!
Prvý Renault 5 zišiel z výrobných liniek presne pred 50 rokmi. Francúzi si ho pripomínajú unikátnym konceptom.
Žaloba sa týka 1,2 litrových benzínových štvorvalcov TCe, ktoré sa medzi rokmi 2012 až 2018 namontovali do státisícov áut viacerých značiek.
V tomto roku zastaví Renault výrobu štvrtej generácie MPV Scénic. Jeho ideový nástupca však dorazí až v roku 2024. A podstúpi veľkú zmenu.
Linky ruskej automobilky AvtoVaz po odchode Renaultu stále stoja. Rozbehne ich bývalý Putinov minister dopravy Maxim Sokolov?