Arone pridáva na atraktivite nová výbava FR Limited, výkon benzínového trojvalca sa zvýšil z 81 na 85 kW.
Arona s 81 kW trojvalcom jazdí lepšie s manuálom než s automatom. Prekvapila aj vnútorným priestorom.
Arona vo verzii FR vyzerá výborne. 1,5-litrový benzínový 4-valec jej vyložene svedčí, dynamiku má dobrú a spotrebu nízku.
Arona je vydarený mestský crossover. Po facelifte vyzerá dynamickejšie a potešil nás aj manuálnou prevodovkou.
Seat pripravuje modernizáciu Ibizy a Arony. Dôvodom je nielen ich vek.
Mestské crossovery nie sú o terénnych schopnostiach.
Dnešná doba praje crossoverom a ekologickým pohonom. Seat Arona TGI v sebe spája oboje. Dynamickými parametrami neohúri, no hospodárnosťou prevádzky ťažko nájde konkurenciu.
Fínsky magazín Tekniikan Maailma odhalil problém s bezpečnostnými pásmi niektorých modelov koncernu VW. Pravdepodobne to povedie k zvolávacej akcii. Za škandálom stojí opäť Takata.
Malé autá sa nafukujú. Zákazníkom sa to páči a preto majú o ne stále väčší záujem. Voláme ich malé SUV alebo crossovery. Novým členom v hre je Seat Arona.
Už nová Ibiza ukázala obrovský generačný pokrok. A teraz tu máme jej väčšiu sestru Aronu, ktorá to hrá na módny crossover. Výsledok jednoducho nemohol byť zlý, najmä ak sme si Aronu vyskúšali v najvyššej výbave Xcellence.
Kodiaq a Karoq nie sú poslednými predstaviteľmi SUV boomu českej Škody. Chystá sa ešte menší člen rodiny na platforme novej Fabie. Takto si ho predstavuje známy ilustrátor.
Seat prichádza ako prvá značka koncernu s malým crossoverom, menším ako Ateca, Karoq či Tiguan. Volá sa Arona a jeho základom je nová generácia Ibizy.
Statická premiéra malého crossoveru Arona, prebehne už na budúci utorok 27. júna v Barcelone. Prvé fotografie očakávanej španielskej novinky sú ale na svete skôr, než sa čakalo. Seat z nich asi radosť nemá.
Rodina španielskych SUV sa rozrastie oboma smermi. Pod Atecou pribudne Seat Arona a nad ňou zatiaľ nepomenovaný väčší model. Každopádne odvezie až sedem cestujúcich.