Seat Tarraco prišiel na trh v roku 2018 a aktuálne sa jeho krátky život končí. V showroomoch však zatiaľ nechýba a ceny sú zaujímavé.
Tarraco výborne vyzerá a aj jazdí, je priestranné a má pod kapotou úsporný dvojlitrový diesel.
Seat bude mať v ponuke čoskoro len jediný model, ktorý odvezie sedem ľudí.
Veľké SUV nemusí stáť nutne 40 000 eur. Samozrejme, bez kompromisov to nejde. Ale Seat ukazuje, že zásadné byť nemusia.
Automat a “esúvéčko” idú k sebe.
Seat Tarraco je prvým plug-in hybridným SUV koncernu VW na platforme MQB. Alternatívnym pohonom predbieha nielen Škodu Kodiaq, ale aj dlho avizovaný VW Tiguan GTE.
Najväčšie SUV v ponuke španielskej automobilky s najväčším motorom.
Prvé kolo nárazových testov je doslova oslavou SUV. Stretli s v ňom hybridná Honda CR-V, Mercedes-Benz triedy G a Seat Tarraco.
Nová vlajková loď Seatu prichádza v rámci veľkých koncernových SUV ako posledná. Automobilka však čas dobre využila. Vyskúšali sme si hneď dve motorizácie.
Čím sa líši nové veľké španielske SUV od svojich súrodencov VW Tiguanu Allspace a Škody Kodiaq? To sme zisťovali na medzinárodnej prezentácii v Barcelone.
Nová vlajková loď Seatu je určená mladším zákazníkom ako Škoda Kodiaq či VW Tiguan Allspace. Aj preto stavila na expresívnejší dizajn a výlučne LED technológiu. Na tretie SUV zo Španielska si však ešte chvíľu počkáme.
Ešte tento rok predstaví Seat svoj tretí model mieriaci do triedy SUV. Základ ponúkne Škoda Kodiaq a VW Tiguan Allspace. Sedemmiestne Tarraco sa predstaví na jeseň v Paríži.
Ešte do konca roka uvedie Seat na trh svoje najväčšie SUV. Doplní malú Aronu a stredne veľkú Atecu. Práce sú vo finálnom štádiu. Chýbalo už len meno.