Zámorský trh je pre Kiu dôležitý a nechce sa zamerať výlučne na SUV a crossovery.
Hoci SUV a crossovery vládnu predajom, klasika v podobe sedanu strednej triedy ešte ostáva v ponuke Toyoty. O model Camry je stále dostatočný záujem.
Desiata generácia triedy E zo Stuttgartu vznikne v predĺženej verzii určenej pre čínsky trh. Okrem väčších rozmerov dostane aj najnovšiu palubnú techniku.
Koncern Geely predstavil prvý model z novovytvorenej luxusne zameranej značky Galaxy. Impozantné rozmery dopĺňa elegantným dizajnom a solídnym výkonom.
Na čínskom trhu sa automobilky snažia vyhovieť špecifickým požiadavkám tamojších zákazníkov. Medzi priority pritom patrí luxusný priestor na zadných sedadlách.
Bavorský sedan vyššej strednej triedy je na trhu už polstoročie a vždy dokázal posúvať hranice techniky a vývoja. Tentoraz ponúka širokú paletu pohonov a mnoho digitálnych noviniek.
Po vylepšení novej generácie kupé M4, prichádza na rad aj praktickejší variant M3. Schopnosti aj parametre ostávajú extrémne.
Pri kompaktných modeloch sa športová jazda a vzhľad spájajú s karosériou hatchback. Nemecká prémiová značka však túto podkategóriu rozširuje o pojem „hot sedan“.
Tak predsa. Názov Slavia, spojený s históriou českej automobilky, opäť ožije.
Range Rover vo forme luxusnej limuzíny sa zdá byť rúhaním. No ilustrátor Igor Krasnov si to nemyslí.
V dobe neustále sa sprísňujúcich emisných pravidiel prichádza verzia sedanu ako z ríše snov.
Nemecká automobilka nenecháva nič na náhode a aj po modernizácií ponúka triedu E vo verzii, ktorá sa bez problémov vyrovná aj čistokrvným superšportom.
Bavorská automobilka zaradila do modelového radu 5 už piaty plug-in hybrid. Posledný prírastok je však výnimočný.
V kategórii hot-hatch panuje tvrdá konkurencia, no Audi skúša prilákať zákazníkov aj ostrým sedanom. S 310-konskými silami a prvotriednou technikou má určite šancu uspieť.
Sedany síce už dávno nie sú doménou európskeho trhu, lenže Európa nie je celý svet. V takej Ázii majú stále vysoký kredit.
Najnovšia analýza agentúry JATO Dynamics ukazuje, že nadvláda SUV sa rozpína na celom svete takmer ako koronavírus.
Hybridizácia sa nevyhýba ani vlakovým lodiam.
Kórejčania sa neboja experimentovať. Dôkazom toho je nová generácia sedanu strednej triedy, ktorá zaujme novými tvarmi a líniami. Zároveň poskytne viac miesta v kabíne.
Hybridné pohony sa javia ako blízka budúcnosť automobilov. S naftou ich však spája len málokto.
Nemecká prémiová značka nepodlieha panike a stále verí nafte. Vznetový motor sa dostane aj pod kapotu modelov S4 a S4 Avant. S emisiami bude bojovať technikou „mild-hybridu“.