Umelá inteligencia už prenikla na palubu áut cez infotainment. Potenciál je však oveľa väčší.
Problémy s opravami nemajú len ruskí majitelia západných áut, ktorých výrobcovia po invázii na Ukrajinu opustili Rusko, ale dokonca aj tí, ktorí prešli na nové čínske značky.
Servisovať klasické auto a elektromobil nie je to isté. Sú to dva odlišné vesmíry.
Ceny opráv nových aj starších áut prudko stúpajú. Len za posledný rok vzrástli o 10 %.
Kúpiť si staršie luxusné nemecké alebo japonské auto nemusí byť dobrý nápad.
Ako odlíšiť originálne náhradné diely od neoriginálnych? Treba sa vyhýbať všetkým výrobkom z Číny? Je lepšie nakupovať od mechanika alebo na internetových portáloch?
Palubná kamera je skvelou pomôckou ako objasniť dopravné nehody. No pozor na ňu by si mali dávať aj zamestnanci autoservisov.
Pozrite sa, koľko peňazí možno ušetriť opravou poškodeného dielu auta namiesto jeho výmeny. Nie je to dnes v móde, ale rozhodne sa to oplatí.
Agentúra J.D. Power uskutočnila v Nemecku prieskum spokojnosti majiteľov áut so službami servisov. Prekvapil Peugeot či Citroën. Podľa zákazníkov je u nich starostlivosť lepšia ako pri Audi alebo Volkswagene. Na chvoste skončili Škoda, Dacia a Fiat.
Američania vypočítali, pri ktorých modeloch musíte v servise siahnuť najhlbšie do vrecka. V Európe to nebude inak. Veď najvyššie servisné náklady majú aj v USA práve európske autá.