O konci najmenšieho modelu Škody sa šepkalo už dlhšie.
Táto úloha pripadla Škode Citigo iV. Z liniek schádza spolu s elektrickým Seatom Mii electric a Volkswagenom e-Up!
Nestáva sa často, aby si automobilky vybrali za miesto svetového debutu Slovensko. Škoda tak ale v súvislosti so svetovým hokejovým šampionátom urobila.
Prvým elektromobilom Škody malo byť SUV na báze konceptu Vision E. A to v roku 2020. V poslednej chvíli však česká automobilka prehodnotila plány.
Predajom najmenšej „škodovky“ sa nedarí. Z tria miniáut vyrábaných koncernom VW je práve Citigo najslabším článkom.
Po piatich rokoch podstúpil najmenší boleslavský model prvú výraznejšiu modernizáciu. Preplňovaný 3-valec ostal však výsadou konkurenčného Vw uP! Vynovené Citigo spolieha najmä na facelift.
Koncern VW má v hierarchii svojich značiek jasno. Po výraznej modernizácii up!-u a "neviditeľnom" facelifte Citigo prichádza so zmenami aj ich španielsky brat Seat Mii.
Najmenšia Škoda vstúpi do roku 2017 s drobnými úpravami. Na rozdiel od sesterského Volkswagenu Up! ich ale označiť za facelift celkom nemožno. Nekoná sa trojvalcové turbo ani aparatúra BeatsAudio. Zato dostanete dáždnik.
Automobilka Škoda si vychováva šikovných mladých učňov. Tí v rámci projektu „učňovské auto“ urobili zo sériovej Škody Citigo dvojmiestny roadster.
Boleslavská rodina červeno-čiernych modelov Monte Carlo sa rozrastá. K Fabii pribudne v Ženeve Rapid Spaceback, Citigo a Yeti.