Tak ako Škoda sľúbila, štvrtú generáciu Fabie ukázala v rakúskom Zell am See. Veľa tajomstiev už nemá.
Tento rok bude v Škode patriť novej Fabii. Napokon, bolo na čase.
Škody sú dlhodobo najpredávanejšie nové aj ojazdené autá na českom a slovenskom trhu. Dôvodom je aj pomalý pokles ich hodnoty.
Do rebríčku najpopulárnejších testov sa nám dostalo popri nových autách aj jedno jazdené. Dokonca sa aj na naše prekvapenie vyšplhalo až na jeho úplný vrchol. A Škoda to nie je.
Osud novej generácie Fabie Combi bol dlho nejasný. Nakoniec však praktická verzia dostala zelenú. Lenže Škoda sa s ňou ponáhľať rozhodne nebude. V podstate na to nemá dôvod.
Na sociálnych sieťach už koluje snímka, ktorá by mohla byť kapitálnym úlovkom.
Nový šéf automobilky Škoda-Auto Thomas Schäfer potvrdil, že štvrtá generácie Fabia nepôjde cestou Dacie.
Škoda Fabia je posledným modelom Škody na starej platforme. Zmeniť to má nová generácia plánovaná na rok 2021.
Fabia je momentálne najstarším aktuálne vyrábaným modelom Škody. Zďaleka však nekončí. A dokonca ju čaká zopár zmien.
V Česku vyrábaná, na Slovensku najpredávanejšia.
Štvrtá generácia Fabie dorazí na trh až o dva roky. No na jej vývoji už Škoda pracuje.
Po modernizácii Fabie prišla na rad jej outdoorová verzia Scoutline s paketom pre zlé cesty. Zásadné zmeny na podvozku však neočakávajte.
Zabili filtere pevných častíc živosť trojvalcov TSI?
Do premiéry novej generácie Fabie je ešte ďaleko. Predbehne ju Kodiaq RS či vynovený Superb. No niečo už o nej vieme. Stáť bude na platforme MQB A0, nedostane naftové motory a posilní konektivitu.
Po prvej skici zverejňuje česká Škoda oficiálne fotografie modernizovanej Fabie. Vo výrobe ostane ešte dva roky. Spoliehať sa však bude už len na benzínové 3-valce.
Je to potvrdené. Modernizovaná Fabia dorazí na marcový autosalón v Ženeve. Počítať môže s novou maskou a LED svetlami. Osud dieselu je nejasný.
Svet zaostruje svoju pozornosť na emisie a spotrebu. Na Slovensku obľúbená Fabia dostala trojvalec, ktorý sľubuje nielen nízku spotrebu, ale aj zaujímavý výkon.
Nová generácia Fabie nielenže prišla o ostrú verziu RS, ale tento rok aj o posledný 4-valcový motor. A to tak v benzínovej, ako aj v dieselovej ponuke. Záplatou sa stane limitovaná séria Edition R5. Pod kapotou počíta s motorom 1,4 TSI.
Minulý týždeň zišla z výrobných liniek závodu Škody v Mladej Boleslavi štvormiliónta Fabia. Tento míľnik dosiahla po 22 rokoch produkcie. Po Octavii je druhým najpredávanejším modelom značky.
V Mladej Boleslavi zvažujú koniec výroby praktickejšej verzie Škody Fabia. Týkať sa to ale má až jej budúcej generácie. V ponuke ju zastúpi celkom iné auto.