Viete, že Škoda Favorit mohla mať už v osemdesiatych rokoch digitálny prístrojový panel a podstatne luxusnejší interiér, než aký sa dostal do výroby?
Vydajte sa na cestu časom a otestujte svoje znalosti o jednom z kľúčových modelov automobilky Škoda.
Prečítajte si fascinujúci príbeh vzniku Škody Favorit očami jeho tvorcu.
Dnes ju na cestách už takmer nevidieť, ale v čase príchodu bola doslova hviezdou.
Elektrické Škody Favorit z rokov 1991 až 1994 sú raritou aj v ich vlastnej domovine. Nieto ešte za Atlantikom.
Legendárnu Škodu Favorit si pamätáme ako hatchback a praktické kombi Forman. Lenže vzniknúť mali aj ďalšie verzie.
Ak si myslíte, že prvým autorským elektromobilom Škody je Enyaq iV, ste na omyle.
Škoda Favorit z roku 1993 má neskutočný príbeh aj pointu. Po 30 rokoch strávených v gréckej garáži je opäť v Česku.
Tak toto sa často veru nevidí. Grécky majiteľ Škody Favorit ju hneď po kúpe zavrel do garáže. Odvtedy sa nepohla.
Bez Favorita by dnes Škoda možno neexistovala, alebo by bola len montážnou linkou inej značky.
Na českom inzertnom portáli sa objavila luxusnejšia verzia Favoritu 136LS v bezchybnom stave a s nájazdom 11-tisíc kilometrov.
Táto ponuka z Maďarska sa len tak ľahko nezopakuje.
História malých úžitkových vozidiel z tovární značky Škoda siahla do 60. rokov minulého storočia. Dnes už v ponuke Škody podobný model nenájdeme.
Trabant, Wartburg alebo Škoda Favorit. To sú autá, ktorým sa venuje nemecký „tuner“ Jesko Weis. Napriek tomu, že komunistický režim zažil len ako dieťa.
Favorit odštartoval novodobú kapitolu dejín Škody. Bez neho by nebola tam, kde je. K vyhľadávaným veteránom však rozhodne nepatrí.
V Paríži predstaví Škoda koncept Vision RS, ktorý je predskokanom nástupcu praktického Rapidu. Testy sériovej verzie sú už v plnom prúde, no názov ostáva záhadou. V hre je Felicia, Favorit aj Popular.