Ak sa ponáhľate, vracať sa na Slovensko z Bulharska cez Rumunsko nemá zmysel. Je to totiž oveľa pomalšie ako cez Srbsko. No zároveň sa ukrátite o krásne miesta.
Možno si poviete, načo jazdiť do Bulharska autom, keď ste tam za hodinku a pol lietadlom? Lenže má to svoje čaro aj veľké výhody.
Karoq v exkluzívnej verzii Sportline vyzerá výborne a má bohatú výbavu. Výrazne sa to však podpisuje aj na jeho cene.
Po troch rokoch skončí bratislavský závod Volkswagenu výrobu Škody Karoq. Vzniklo tu približne 65-tisíc kusov.
Karoq s 1,5-litrovým benzínovým motorom nás oslovil nízkou spotrebou a veľmi slušným jazdným komfortom. V špeciálnej 30 edition aj širokou výbavou.
Škoda už úspešne použila ikonické písmená RS na elektrickom Enyaqu iV. Je však len prvým v rade.
Je to bláznovstvo, vydať sa len tak v januári do Slovinska k Jadranu? My sme to absolvovali.
Ako chutia Karoqy s cenou nad 40 tisíc eur? Vyskúšali sme ich.
Vynovený Karoq s motorom s objemom 1,5 litra nás príjemne prekvapil nízkou spotrebou, zvonku je však zmien minimum.
Po štyroch rokoch zmodernizovala Škoda menšie SUV Karoq. Konečne poznáme všetky detaily.
Po štyroch rokoch modernizuje Škoda SUV Karoq. Je aerodynamickejšie, úspornejšie a má nový infotainment.
Nezdá sa to, ale stredne veľké SUV Škody je tu s nami už od roku 2017. Na modernizáciu je teda najvyšší čas.
Možno ste si všimli, že pápež František používa na svojej návšteve Slovenska modely automobilky Škoda. Nie sú ale celkom obyčajné.
V bratislavskom závode Volkswagen Slovakia dnes odštartovala výroba SUV Škoda Karoq. Dá prácu 500 ľuďom.
Tisíckam zamestnancov výrobnej spoločnosti Volkswagen Slovakia sa v týchto dňoch začína letná celozávodná dovolenka.
Zdá sa, že po modernizácii španielskeho Seatu Ateca je na rade aj jeho český súrodenec.
Fabia je momentálne najstarším aktuálne vyrábaným modelom Škody. Zďaleka však nekončí. A dokonca ju čaká zopár zmien.
Súdny spor medzi výtvarníkom Vladom Vovkaničom a automobilkou Škoda sa ťahá už od roku 2017. Žiadal stiahnutie modelov Kodiaq a Karoq z predaja.
Plány vstupu Škody na severoamerický trh sa síce ešte nestali realitou, no jedna „škodovka“ za Atlantik predsa len zamieri. Okrídlený šíp na nej však nenájdete.
Česká Škoda Auto dokáže predať o 100-tisíc vozidiel viac, ako je schopná vyrobiť. Slovensko tak získa časť výroby, ktorá mohla skončiť v Česku.