K silným stránkam Kodiaqu RS patrí výkonný motor, veľký vnútorný priestor a dobrý cestovný komfort.
Škoda Kodiaq RS sa vracia, tentoraz s benzínovým motorom.
Po piatich rokoch prichádza Škoda s modernizáciou svojho najväčšieho SUV Kodiaq.
Ani nie dvojročnú kariéru bude mať najvýkonnejšie mladoboleslavské SUV Škoda Kodiaq RS. Jeho naftový motor 2,0 BiTDI musí ísť z kola von.
So Škodou Kodiaq RS sme prešli ikonickú cestu Rumunska.
Škoda vyšperkovala svoj predajný hit.
Prvé kupé-SUV Škody odhaľuje svoj dizajn. Automobilka totiž zverejnila oficiálne skice exteriéru aj interiéru.
Odvezie sedemčlennú posádku, a to poriadne rýchlo. Taký je nový Kodiaq RS, prvé SUV z Mladej Boleslavi s logom Rally Sport. Pod kapotou je 176 naftových kilowattov.
Škoda sa opäť pripomína so svojou parížskou premiérou. Jej najrýchlejšie SUV Škoda Kodiaq RS s motorom 2,0 BiTDI odhaľuje interiér. Nechýbajú športové sedadlá ani špeciálny kokpit.
S najsilnejším Kodiaqom prídu do portfólia Škody aj nové technológie. Dvakrát preplňovaný diesel 2,0 BiTDI alebo modulácia zvuku Dynamic Sound Boost. V sérii bude virtuálny kokpit, nové logo RS a za príplatok nový odtieň laku Race Blue.
Nové ostré SUV z Boleslavi si zapísalo rekordný čas na slávnom nemeckom okruhu Nordschleife. Kodiaq RS to stihol ešte v „maskáčoch“, keďže premiéru absolvuje až na jesennom autosalóne v Paríži.
Okrem Octavie RS dnes v portfóliu českej automobilky nenájdete žiaden ostrý model. Čoskoro sa to však zmení. Chystá sa Kodiaq RS.
Škodoviek s označením RS v posledných rokoch ubúda. Ostrá Fabia je minulosťou, takže jediným „eresom“ v ponuke ostala Octavia. Kodiaq to však zmení. A dostane diesel s dvoma turbami.