Zabudnite na naftový motor a plug-in hybrid. Najrýchlejšia Škoda má pod kapotou už len to, čo jej svedčí najviac.
Dieselové motory sú vraj na odpis. My sme však z toho pod kapotou našej testovacej Octavie nadšení.
Má klasickú karosériu, naftový motor a manuálnu prevodovku. Podľa trendov by to malo byť auto na „odstrel“. Lenže, je to presne naopak.
Škoda má rok bohatý na novinky a zaujímavý bude aj ten nasledujúci. Pripravuje modernizáciu Octavie a elektrického nástupcu Karoqu.
Najväčším bestsellerom na Slovensku je opäť Octavia, medziročne sa o niečo menej darí modelom Hyundai i30 a Toyota Corolla.
Ešte nedávno ste sa mohli stať jej majiteľom, ale už je neskoro. V inzeráte svieti nápis „predané“.
Novodobá Škoda Octavia sa svetu ukázala v roku 1996. Milovníci kombi si však na celkom novú praktickú škodovku museli počkať ešte rok. Oplatilo sa.
Trh s "jazdenkami" už dlhodobo ovplyvňuje koronavírus, čipová kríza a teraz aj vojna na Ukrajine. Vkus zákazníkov sa ale nezmenil.
Praktické kombi sú vymierajúcou triedou. No stále tu sú a niektoré vedia dokonca aj zamiešať kartami.
Octavia v prevedení Scout nie je lacná, má však silný naftový motor, pohon 4x4 a naozaj širokú výbavu v základe.
Octavia je dlhodobo bestsellerom Škody. Úvahy o jej konci sa tak zdajú byť rúhaním.
Škoda Octavia prišla na svet v roku 1959. Na praktické kombi si však záujemcovia museli počkať celé dva roky.
Škoda predstavuje po prvýkrát v histórii Octavie športovo ladenú verziu Sportline. Dopriať si ju môžete ako liftback aj ako kombi.
Škoda konečne ukázala dlho avizovanú čínsku verziu novej Octavie.
Štvrtá generácia Octavie prichádza na čínsky trh takmer rok po Európe. Čakať sa však oplatilo.
Prvý od základu nový model Škody po vstupe do koncernu Volkswagen zmenil českú automobilku na nepoznanie.
Škode sa vlani v Číne nedarilo. Spolieha sa preto na novinku doslova ušitú na mieru čínskym zákazníkom.
Vo finále 25. ročníka novinárskej ankety zvíťazila s náskokom štvrtá generácia Škody Octavia.
Škody sú dlhodobo najpredávanejšie nové aj ojazdené autá na českom a slovenskom trhu. Dôvodom je aj pomalý pokles ich hodnoty.
Do rebríčku najpopulárnejších testov sa nám dostalo popri nových autách aj jedno jazdené. Dokonca sa aj na naše prekvapenie vyšplhalo až na jeho úplný vrchol. A Škoda to nie je.