Takúto Octaviu nepoznáte. Napokon, je jediná na svete a Škoda s ňou nemá veľa spoločného.
Otestovali sme najlacnejšiu Škodu Octavia, akú si môžete kúpiť - akčnú verziu Drive s novým základným motorom 1.5 TSI Evo2 a 6-stupňovým manuálom.
Octavia Drive jazdí s 1,5-litrovým štvorvalcom mimoriadne úsporne, manuál jej svedčí. Nízka cena pritom vôbec neznamená chudobnú výbavu.
V Rusku kúpite novú Octaviu III za sumu, za ktorú na Slovensku nedostanete ani Fabiu.
Šéf Škody Klaus Zellmer potvrdil, že elektrický nástupca Octavie dostane dvojročný odklad.
Modernizovaná Octavia sa bude vyrábať v Kvasinách a zároveň aj vo fabrike v Mladej Boleslavi.
S modernizovanou Octaviou sme si nielen zajazdili. Odmerali sme tiež výkon a dynamiku nového motora.
Octavia po facelifte zaujme prepracovanou prednou maskou, podstatne kvalitnejším infotainmentom a veľkým dôrazom na vnímanú kvalitu.
Škoda spustila výrobu modernizovanej Octavie vo svojom materskom závode v Mladej Boleslavi. Dlho tu ale nevydrží.
Ponúkame vám prvé dojmy z modernizovanej Škody Octavia. Má nové svetlá, ale aj niekoľko technicķých noviniek. Napríklad základný motor je opäť štvorvalec.
Česká automobilka vo veľkom elektrifikuje, ale našťastie na športový variant Octavie nezanevrela. Navyše vďaka modernizácii je verzia RS výkonnejšia.
Vynovená Octavia prináša dizajnové retuše, výkonnejšie motory, ale napríklad aj diaľkové parkovanie známe z luxusných áut.
Škoda opäť pripomína premiéru modernizovanej Octavie. Prekvapením ale je, že sa uskutoční len virtuálne.
Po štyroch rokoch výroby predstaví Škoda modernizovanú Octaviu štvrtej generácie. Stane sa tak 14. februára.
Štvrtá generácia Octavie absolvuje čoskoro prvý facelift. Škoda ju odhaľuje v krátkej upútavke.
Uvidíme, či Škoda zachová pri Octavii tradíciu výrazného faceliftu prednej časti. Tak ako to bolo pri druhej aj tretej generácii. Prvé snímky naznačujú, že len o retuše nepôjde
No a keď klasika, tak so všetkým. Aj so šesť stupňovým manuálom. Jej aktuálne bonusy? To je spotreba a cena.
Zabudnite na naftový motor a plug-in hybrid. Najrýchlejšia Škoda má pod kapotou už len to, čo jej svedčí najviac.
Dieselové motory sú vraj na odpis. My sme však z toho pod kapotou našej testovacej Octavie nadšení.
Má klasickú karosériu, naftový motor a manuálnu prevodovku. Podľa trendov by to malo byť auto na „odstrel“. Lenže, je to presne naopak.