Britským autom roka sa podľa magazínu Auto Express stala nová Škoda Octavia. Tam ale Česi neskončili.
Asi netušíte, kam všade sa pred pol storočím „zatúlala“ taká Škoda Octavia. Napríklad aj do Čile, kde pri montážnych linkách stáli domorodci.
Na cestách v okolí Viedne sme vyskúšali mladoboleslavské plug-in hybridy - top model s označením RS a k tomu praktický rodinný kombík.
Volkswagen nenechal Octavii Combi dlhý náskok. Po hatchbacku predstavuje praktický Variant. Pritom ešte pred dvoma rokmi zvažoval, že kombi dostane „padáka“.
Maličké preplňované 3-valce tu nie sú preto, že by si ich zákazníci zamilovali, ale len kvôli emisiám. Inak by mnohí dali prednosť klasike.
Zamestnancom Škody dochádza trpezlivosť. Podľa odborárskeho týždenníka nie sú nová Octavia ani Enyaq pripravené na sériovú výrobu.
Najočakávanejšia tohtoročná novinka očarí kufrom aj spotrebou. My sme si ju vyskúšali v tej najžiadanejšej verzii.
Nová Škoda Octavia začína prenikať na slovenské cesty a parkoviská.
Fabia je momentálne najstarším aktuálne vyrábaným modelom Škody. Zďaleka však nekončí. A dokonca ju čaká zopár zmien.
Nie, nebojte sa, Octavia Scout na štvorkolku nezanevrie, no po prvý raz si ju budú môcť zákazníci objednať aj vo verziách s predným náhonom.
Predaj Škody Octavia je opäť obnovený. Automobilke sa podarilo odstrániť problém s nefunkčným núdzovým volaním e-Call.
Masívna unifikácia znamená viazanie rizík. Ukazuje sa to aj v prípade softvérových nedostatkov Golfu a Octavie.
V súčasnosti kúpa nového auta nepatrí medzi priority, no apríl priniesol možnosť dôležitého porovnania. Octavia, Golf aj Leon už zverejnili oficiálne cenníky.
Testovali sme Škodu Octaviu štvrtej generácie.
Vyskúšali sme novú Škodu Octavia!
Testujeme novú Octaviu. Jazdíme, fotíme, točíme a píšeme.
Najrýchlejšia Octavia prepriahne na plug-in hybridný pohon. Pomocou elektromotora zrýchli nové RS na stovku za 7,3 sekundy. Rekord to však rozhodne nie je.
Štvrtá generácia Škody Octavia prichádza na slovenský trh. Predaj štartuje verzia Combi v stupňoch vybavenia Ambition a Style.
Vznetový agregát 2,0 TDI Evo mení koncern z ekologického hriešnika na priekopníka. Dobrou správou je, že nový motor sa dostane aj pod kapotu Škody Octavia.
Posledné tohtoročné kolo crashtestov Euro NCAP vystavilo bezpečnostné vysvedčenie dvanástim modelom áut. Darilo sa Tesle X, Renaultu Captur aj Škode Octavia. Zato modernizovaný Jeep Renegade si spravil poriadnu hanbu.