Viete si prestaviť Octaviu RS s batériami a elektromotorom? Tak presne to sa chystá. O emócie však nemá byť núdza.
Octavia G-Tec na zemný plyn (CNG) sa po krátkej pauze vracia do ponuky. Má nový motor aj väčšie nádrže. Objem tej benzínovej však klesol na symbolických 11,5 litra.
Jedno z najobľúbenejších áut Slovákov dostalo nový motor.
Škoda Octavia štvrtej generácie sa síce predstaví až začiatkom roka 2020, no boleslavský bestseller už dnes nedá spávať nezávislým ilustrátorom.
Premiéra novej Octavie je naplánovaná až na začiatok roka 2020. No už dnes sa na svetlo sveta dostávajú informácie o jej motoroch.
Premiéra novej Octavie je naplánovaná až na záver budúceho roka. Francúzsky L'Automobile však tvrdí, že vie, ako bude vyzerať. Aspoň spredu. Kontroverzné rozdelené svetlá nahradí nápaditá grafika.
V tradičnej britskej ankete o najlepšie auto na ťahanie prívesu má bohaté zastúpenie česká Škoda. Lenže tento rok je to trochu inak. Celkový víťaz pochádza z prémiového rybníka. To asi nik nečakal.
Koncern Volkswagen pritlačí na strunu alternatívnych palív. V hre je aj Škoda Octavia G-Tec na zemný plyn. Tá v súčasnosti nie je v ponuke. Vylúčený nie je ani propán-bután.
Škoda už usilovne pracuje na štvrtej generácii svojho bestselleru. Príde neskôr, ako sa predpokladalo. Až v roku 2020. Novú Octaviu však už pristihli v Rakúsku. Zatiaľ so starou karosériou.
Ešte nedávno sa v Mladej Boleslavi tešili zo štyroch miliónov vyrobených Fabií a už majú opäť dôvod na oslavu. Z výrobných liniek totiž zišla Škoda Octavia s poradovým číslom 6 000 000.
V priebehu necelého mesiaca padli v Škode hneď dva míľniky. V závode v Mladej Boleslavi zišla z liniek Octavia tretej generácie s poradovým číslom 1 500 000 a k tomu v Kvasinách miliónty Superb.
Predaj novej generácie Škody Octavia je už v plnom prúde, a tak prišiel čas predstaviť aj jej „štvoroké“ verzie. S redakciou sme sa zúčastnili podujatia v testovacom areáli v rakúskom Pachfurte, kde sme vyskúšali, čo Octavia RS a Scout naozaj dokážu.
Na autosalóne v Šanghaji predstaví Škoda modernizovanú Octaviu pre čínsky trh. Na rozdiel od tej európskej sa facelift dotkol aj zadnej časti. Rozsah zmien je teda väčší.
Najpredávanejší model Škody prešiel modernizáciou. Tá mu však priniesla nielen toľko diskutované delené predné svetlá. Vynovená Octavia jazdí lepšie, je komfortnejšia a tiež bezpečnejšia.
Pre ženevský autosalón si Škoda pripravila nielen Kodiaq Scout a Kodiaq SportLine, ale najvýkonnejšiu Octaviu všetkých čias. Má názov RS 245 a stovku dá za 6,6 s.
Vedenie mladoboleslavskej značky sa rozhodlo predstaviť vylepšenú Octaviu ešte v predvečer začiatku autosalónu vo Viedni. Svetovú premiéru majú za sebou Octavia Combi aj RS. Verzia Scout sa ukáže neskôr.
Škoda nás pred sviatkami zásobuje jednou novinkou za druhou. Po vynovenej Octavii a ostrej verzii RS tu máme už aj facelift Scoutu.
Vynovená Octavia ešte nestihla ani len výstavnú premiéru naplánovanú na januárový autosalón vo Viedni a slovenské zastúpenie už zverejnilo ceny. Napriek nepatrnému zvýšeniu dostanú zákazníci viac výbavy.
Po modernizácii štandardných verzií Octavie prichádza na rad aj ostrá verzia RS. Posilnila sa o 10 koní, čo ju stavia na roveň predchádzajúcej „limitky“ RS 230. Takže Škoda hovorí o najsilnejšej sériovej Octavii všetkých čias.
Škoda nebude s faceliftom Octavie čakať až do autosalónu v Ženeve. Tak trochu atypicky ju ukáže verejnosti 10. januára vo Viedni.