Čínsky automobilový trh je od toho európskeho poriadne vzdialený.
Ďalší z konceptov Škody upozorní v Paríži na skorý príchod nástupcu modelu Rapid. Zmení meno aj charakter. Prednosť dostanú emócie.
Nad Škodou Rapid sa sťahujú mračná, ako aj nad samotným označením. O dva roky síce dorazí nástupca Rapidu, ale už len ako hatchback s vlastným názvom. Liftback v ponuke vystrieda crossover.
Mladoboleslavská automobilka pripravila facelift pre obe karosárske verzie modelu Rapid. Do ponuky pribudli dve výkonnostné verzie trojvalcového motora 1,0 TSI a bi-xenónové svetlomety s LED denným svietením.
Škoda zaplaví ženevskú expozíciu faceliftami. Okrem Octavie a Citiga aj modernizovaným Rapidom. A ten prináša viac noviniek, ako by sa mohlo zdať.
Škoda Rapid síce nie je auto do terénu, no dokáže sa tak tváriť. Okrem toho pred niekoľkými mesiacmi dostalo posilnený 1,2 litrový benzínový štvorvalec.
Nie, nič také sa do výroby nechystá. Koncept Atero je len študentskou víziou, ktorá vracia Rapidu to, čím v osemdesiatych rokoch bol. Jednoducho, zo Spacebacku vzniklo zvláštne kupé.
Rapid prišiel na trh pred dvoma rokmi, čo znamená, že v porovnaní s novou Fabiu používa staršie motory 1,2 TSI či 1,6 TDI. S prechodom na emisnú normu Euro 6 sa to má zmeniť.
Nové malé kombi priťahuje pozornosť rôznych ilustrátorov. Maďarský X-Tomi stvoril napríklad realistickú predstavu off-roadovo ladenej verzie Scout. A server skoda-news pridal aj Rapid Scout.
Rodina verzií Monte Carlo sa po Fabii, Citigo a Yeti rozrastie aj o Rapid Spaceback. Pod kapotou však ostáva všetko po starom. Na nové agregáty si ešte Rapid musí počkať.
Rapid Spaceback je o 300 eur lacnejší ako Rapid liftback. Ale len vďaka uvádzacej prémii. Od utorka je v ponuke aj na slovenskom trhu.