Škoda opäť láka na premiéru dvoch kľúčových jesenných noviniek. Bez akýchkoľvek okolkov odhalila dizajn kabíny nového Superbu a Kodiaqu.
Rebríček najpredávanejších áut na Slovensku v tomto roku ovláda triumvirát v zložení Škoda, Hyundai a Kia.
Cestovanie autom poskytuje slobodu a možnosť objavovať krásy krajiny na vlastnú päsť. A práve taká bude naša cesta, ktorá spojí tri talianske pýchy.
Kým Scala sa snaží priblížiť pôvodnému konceptu Vision RS, Kamiq stavil na drsnejší diazjn.
Škoda si upevnila dominantnú pozíciu na trhu. V Top 15 má 6 zástupcov, ázijské automobily 8, nemecké a francúzske ani jedného.
Ako sa meria dojazd elektromobilov? Tak ako spotreba áut so spaľovacím motorom. Možno aj preto sú odchýlky od reality také veľké.
Takáto Škoda 110 R sa tak ľahko nenájde. Svojich 48 rokov strávila v rukách jediného majiteľa. A ten ju musel milovať.
Servisovať klasické auto a elektromobil nie je to isté. Sú to dva odlišné vesmíry.
Redaktor Motoringu si už zajazdil na novej Škode Kodiaq. Hoci premiéru bude mať až na jeseň. Pozrite sa na prvé dojmy.
Desiaty študentský projekt Škody premenil Enyaq na elektromobil pre „digitálnych nomádov“.
Finálny dizajn druhej generácie je ešte tajomstvom, zato Škoda prezrádza najväčšie vychytávky aj zostavu motorov.
Prvé počítačové ilustrácie odmaskovaného Superbu naznačujú, že pôjde len o evolúciu.
Tak takúto pôvodnú Škodu Felicia zo šesťdesiatych rokov len tak ľahko nenájdete. Zodpovedá tomu ale aj cena.
Elektromobil z Mladej Boleslavi prichádza s niekoľkými zlepšeniami, ktoré sa premiérovo predstavia v novom výbavovom stupni pomenovanom po zakladateľoch značky.
Pozrite si porovnávačku dvoch relatívne dostupných kompaktných hatchbackov .
Vo vzduchu to viselo už dlho, ale teraz je to oficiálne potvrdené. A vieme aj prečo.
Škoda ukázala druhú generáciu SUV Kodiaq. Zatiaľ ale nie tak, ako by sme si priali.
Z tohto asi Škoda radosť mať nebude. Študentský projekt Enyaq iV Explore More sa ukázal v plnej kráse skôr, než plánovala.
Projekt študentského auta sa preniesol aj do Indie, kde má Škoda svoje vývojové centrum aj výrobný závod v Pune.
Martin Hrdlička, šéf vývoja podvozka a agregátov Škody hovorí, že prijatie normy Euro 7 môže viesť k zavretiu fabrík.