Ponúkame vám prvé dojmy z modernizovanej Škody Octavia. Má nové svetlá, ale aj niekoľko technicķých noviniek. Napríklad základný motor je opäť štvorvalec.
India by mohla Škode kompenzovať stratu ruského a čínskeho trhu. Aj preto vyvinie pre túto miliardovú krajinu tretí model.
Česká automobilka vo veľkom elektrifikuje, ale našťastie na športový variant Octavie nezanevrela. Navyše vďaka modernizácii je verzia RS výkonnejšia.
Šéf Škody Klaus Zellmer nevylúčil, že najlacnejší elektrický model by mohol pochádzať z Indie. Bol by to kľúč k zníženiu nákladov.
Vynovená Octavia prináša dizajnové retuše, výkonnejšie motory, ale napríklad aj diaľkové parkovanie známe z luxusných áut.
Škoda opäť pripomína premiéru modernizovanej Octavie. Prekvapením ale je, že sa uskutoční len virtuálne.
Takýchto Rapidov sa veru veľa v inzercii neobjavuje. Ide totiž o kabriolet upravený v osemdesiatych rokoch.
Po štyroch rokoch výroby predstaví Škoda modernizovanú Octaviu štvrtej generácie. Stane sa tak 14. februára.
Škoda je celé desaťročia neohroziteľnou trhovou jednotkou v Českej republike aj na Slovensku.
Štvrtá generácia Octavie absolvuje čoskoro prvý facelift. Škoda ju odhaľuje v krátkej upútavke.
Vlani Škoda vyrobila 888 000 áut a zákazníkom ich dodala 866 800. Na čísla spred roka 2020 sa však už ale asi nikdy nevráti.
Správcovia miestnych komunikácií zodpovedajú za škody, ktorých príčinou boli závady v schodnosti miestnych komunikácií určených pre chodcov alebo v schodnosti chodníkov.
Škoda spustila výrobu nového SUV Kodiaq vo svojom závode v Kvasinách. Investovala doň 49 miliónov eur.
Deväť z desiatich najpredávanejších modelov v Česku v roku 2023 bolo od dvoch značiek. Asi tušíte ktorých.
Podnikové noviny Škodovácky odborár informovali o úspešnom spustení testovacej fázy výroby druhého elektromobilu Škody.
Dve novinky Dacie pre rok 2026 môžu poriadne otriasť základmi Mladej Boleslavi. Nové kombi a fastback z Pitešti zaútočia presne na zákazníkov Octavie.
Uvidíme, či Škoda zachová pri Octavii tradíciu výrazného faceliftu prednej časti. Tak ako to bolo pri druhej aj tretej generácii. Prvé snímky naznačujú, že len o retuše nepôjde
No a keď klasika, tak so všetkým. Aj so šesť stupňovým manuálom. Jej aktuálne bonusy? To je spotreba a cena.
Škodu Enyaq iV sme si už vyskúšali v rôznych verziách. Aj rýchle RS. Teraz sa nám dostalo do rúk kupé s najnižším výkonom.
Jednu z najznámejších ochranných známok sveta zaregistrovali 15. decembra 1923. Ikonický letiaci šíp symbolizoval rýchlosť a pokrok. Nesúvisel však ešte s autami.