Žiadosť podala Slovenská správa ciest.
Práce sa vykonávajú za premávky pri čiastočnej uzávierke jedného jazdného pruhu.
SSC pripravuje rekonštrukciu mosta, ten starý postavený v roku 1950 zbúra a na jeho mieste sa postaví nový most.
Výstavba ďalšej časti by mohla začať už v marci budúceho roku, cena za dobudovanie obchvatu je takmer 29 miliónov eur.
Horský priechod Vernár v súčasnosti prechádza rozsiahlou rekonštrukciou.
Pre zabezpečenie plynulosti dopravy je rekonštrukcia rozdelená do troch etáp.
Dôvodom je stav mosta cez inundačný kanál Váhu. Vrchnú mostovú konštrukciu budú musieť odstrániť a postaviť nanovo.
Zámerom je predĺžiť už existujúci úsek diaľnice D1 nespoplatnený diaľničnou známkou, a to od prípojky Bratislava-Zlaté piesky po prípojku Bernolákovo.
Motoristi prechádzajúci týmto úsekom tak nebudú musieť mať platnú diaľničnú známku.
Križovatka v mestskej časti Sobôtka patrí medzi najfrekventovanejšie v Rimavskej Sobote. Za takmer 4 milióny eur z nej spravia veľký "kruháč".
Obraciame sa na pána Lančariča a pýtame sa ho, či mu tento biznis nevadí, pýta sa Hlas.
Najhoršie na tom sú mosty v Banskobystrickom kraji. Na ich opravu v budúcom roku zatiaľ chýbajú peniaze.
Prejazd cez horský priechod Soroška je zatiaľ podľa Slovenskej správy ciest bezpečný.
Ešte pred rokom tvrdila Slovenská správa ciest, že s výstavbou obchvatu Prievidze začne v roku 2022. Teraz tvrdí, že na to nemá peniaze.
Ide o ťažiskovú cestu, na ktorú sú prostredníctvom miestnych komunikácií napojené desiatky okolitých obcí.
Vážsky most, ktorým denne prechádza v priemere vyše 15-tisíc automobilov je dočasne podopretý. Generálnu opravu potrebuje akútne.
Po skončení opravy dostane krajské mesto Trenčín 5,5 kilometra vynovenej cesty na hlavnom ťahu v smere Bratislava – Žilina.
Dnes začala oprava cesty I/66, ktorá je najvyťaženejším dopravným úsekom v Banskej Bystrici.
Ešte pred rokom sme písali, že obchvat Šale sa odkladá "na dlho". Našťastie to už nie je pravda.
S prácami na viac ako 8 kilometrovom úseku sa má začať ešte tento rok.