Ak ste svoj účet na Facebooku nezrušili, teraz je ten správny čas, tvrdí zakladateľ služby WhatsApp, ktorú Facebook kúpil v roku 2014.
Blackberry hľadá nové spôsoby ako zvýšiť svoje príjmy. Firma sa rozhodla vydať cestou súdnych sporov. Prvým na rade je Facebook.
Prieskumník na Facebooku Slovákov nezaujal, sociálna sieť sa preto rozhodla vrátiť všetko späť do pôvodného stavu.
Ľudia v prieskumoch dali najavo, že si neželajú, aby bol ich obsah rozložený medzi dva newsfeedy; jeden s príspevkami od priateľov a druhý s materiálmi od médií či značiek.
Opatrenie sa týka aj takzvaných robotických účtov, o ktorých chod sa starajú automatické programy.
Sociálna sieť napríklad od užívateľov nezískala informovaný súhlas so sledovaním ich polohy.
Nové tlačidlo "downvote" nemá byť opakom tlačidla "páči sa mi to". Užívatelia ním budú môcť len skryť alebo nahlásiť komentáre ostatných.
Séria inštruktážnych videí užívateľom ukáže ako sociálna sieť narába s ich údajmi a ako ich využíva pri zobrazovaní reklamy.
Zmeny, ktoré nastanú vo filtrovaní príspevkov, budú "významné", napísal Zuckerberg na svojom profile. Prejaviť by sa naplno mali v priebehu niekoľkých mesiacov.
Neradi vidíte niektoré typy príspevkov svojich priateľov na Facebooku? Sociálna sieť vám ich umožní dočasne a v tichosti “vypnúť”.
"Pomôžte mi, prosím. Potrebujem svoje kuracie nugety," napísal v apríli Carter Wilkerson, ktorého odkaz poslalo ďalej rekordných 3,6 milióna užívateľov. Pozrite si všetkých 10 tweetov, ktoré ľudia tento rok najviac zdieľali.
Deti do 13 rokov sa na Facebooku nemôžu zaregistrovať. Sociálna sieť preto pre ne vytvorila chránenú detskú verziu Messengera.
Nemusia to byť už len užívatelia, ktorí budú nahlasovať nevhodný obsah. Facebook ukázal, že jeho umelá inteligencia je už všestrannejšia.
Na špeciálnej stránke si budú môcť užívatelia sociálnej siete overiť, či sa stali obeťou ruskej propagandy.
Užívateľ, ktorému sa zobrazí reklama, by mal po novom vedieť, kto si ju zaplatil. Politici sa už nebudú môcť ukrývať, sľubuje Facebook.
Svoje rozhodnutie spoločnosť opiera o zistenie amerických spravodajských služieb a o vlastnú analýzu dát z roku 2016.
Veľké zmeny nie sú viditeľné na prvý pohľad. Slovákom sa na Facebooku zobrazí viac zaujímavých príspevkov, ale aj viac platenej reklamy.
Ponúkol vám priateľ na Facebooku, aby ste sa zapojili do súťaže, v ktorej môžete vyhrať luxusné kabelky alebo hodinky? Ide o podvod.
Jedno je isté: románopisec a poviedkar Michal Hvorecký (1976) si vie vyberať témy – atraktívne, a pritom znepokojujúco aktuálne. Venuje sa im aj vo svojej poslednej kine Trol.
Uštipačný podtón v príspevkoch a komentároch počítače dokážu rozpoznať skôr než ľudia. Vedci ich to naučili pomocou smajlíkov.