Nemecké združenie strojárov a priemyselných inžinierov tvrdí, že spaľovacie motory netreba zakazovať, pretože môžu byť rovnako ekologické ako elektromobily.
Volkswagen plánuje o 60 percent znížiť počet spaľovacích modelov, predávaných v Európe pod rôznymi koncernovými značkami.
Nemecko je silným zástancom elektromobility. Tamojší minister dopravyvšak teraz tvrdí, že chce povoliť spaľovacie motory aj po roku 2035.
Nová generácia motorov Cummins príde na trh v roku 2024. A spáliť má všetko.
EÚ chce, aby od roku 2030 jazdili na cestách iba elektrické autá. V roku 2035 by sa mal zakázať predaj áut so spaľovacím motorom. Úplne by mali zmiznúť z ciest do roku 2050.
Taliansky výrobca superšportov sa síce elektrifikácii nevyhne, ale zvažuje recept, ako spaľovacie motory zachrániť.
Je to neuveriteľné, ale nový šéf spoločnosti Bugatti Rimac potvrdil, že automobilka z Molsheimu sa benzínu len tak ľahko nevzdá.
Kórejská automobilka vyvracia neoficiálne informácie o konci vývoja spaľovacích motorov.
Ázijské značky majú k elektrifikácii pragmatickejší prístup ako tie európske. Kia a Hyundai sa ale vraj rozhodli staviť všetko na jedinú kartu.
Nemecko smeruje k radikálnej zmene vozového parku. Nemci však s touto stratégiou stotožnení nie sú.
Po šéftechnikovi Renaultu vyjadril svoje obavy z budúcnosti aj Xavier Martinet, obchodný riaditeľ Dacie.
Aj Hyundai plánuje čisto elektrickú budúcnosť. Podobne ako mnoho konkurentov.
RADOVAN GEIST: Automobilová doprava je jedným z mála sektorov s rastúcimi emisiami skleníkových plynov – v podiele na celkových i absolútnych číslach.
Svet sa doslova rúti do elektrickej éry. Jedna automobilka za druhou oznamujú, kedy ukončia výrobu spaľovacích motorov.
Medzinárodná rada pre čistú dopravu má pre záujemcov o elektromobily dobré správy. Každá minca má však dve strany.
Zatiaľ tomu nič nenasvedčuje, ale už o pár rokov sa má cenová karta obrátiť v prospech elektrických áut.
Mníchovská automobilka oznámila veľkú redukciu motorov. Z kola von budú musieť ísť najmä tie smädnejšie.
Viaceré automobilky už ohlásili prechod na čisté elektromobily. Mercedes-Benz si žiaden pevný termín nedáva.
Akio Toyoda je skvelý šéf skvelej automobilky. Jeho pragmatické názory na elektromobilitu však nevoňajú niektorým investorom.
Pod vedením Herberta Diessa nevidí koncern Volkswagen inú, ako čisto elektrickú budúcnosť.