Do servisov bude musieť vyše milión áut s populárnym dieslom, vyrobených medzi rokmi 2017 až 2023.
Šéf európskej divízie Stellantisu s nezvyklou úprimnosťou priznal, že záujem o elektrické dodávky je mizivý a koncernu za ne hrozia pokuty od EÚ vo výške 2,6 miliardy eur.
Stellantis a Renault žiadajú Európsku úniu o zmiernenie bezpečnostných pravidiel pre malé mestské autá v snahe čeliť čínskej konkurencii.
Carlos Tavares, bývalý šéf Stellantisu si v uplynulom roku prišiel na takmer 40 miliónov dolárov, Filosov základný plat bude "len" 1,9 milióna dolárov.
Stellantis vyzval majiteľov dotknutých áut, aby v nich pokiaľ možno nejazdili a čo najskôr navštívili servisy. Dôvodom je smrteľná nehoda, spôsobená chybnými airbagmi Takata.
Tavares podporil nového šéfa Stellatisu a uznal, že niektoré jeho rozhodnutie boli zlé, najmä tie, ktoré sa týkali severoamerického trhu.
Vozík by sa mal umiestniť do kufra, na korbu pikapov, alebo do predného kufra elektrických pikapov. Po praktickej stránke vôbec nejde o taký nezmysel, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať.
Úlohou nového šéfa bude zastaviť pokles predaja v USA a EÚ, zefektívniť výrobu a zachrániť niekoľko značiek.
Ak ste si niekedy povzdychli nad tým, že si už nemôžete dovoliť nové malé auto, nie ste sami.
Leapmotor bude na Slovensku ponúkať lacné elektrické malé auto, stredne veľké SUV aj s predlžovačom dojazdu a do konca tohto roku k nim pribudne ešte kompaktné SUV z C-segmentu.
Carlos Tavares prejavil záujem o účasť na privatizácii portugalských národných aeroliniek.
Carlos Tavares priviedol koncern Stellantis do stavu, v ktorom prerába takmer každá jeho značka a následne ho opustil. "Hrozí" mu za to odmena 23,1 milióna eur.
Stellantis nevie ako zachrániť Alfu Romeo a Maserati, najal preto externú firmu, aby mu poradila, čo s nimi ďalej.
Stellantis a čínsky Leapmotor utvorili spoločný podnik s cieľom uviesť v Európe lacný elektromobil v máji 2024. Už po pár mesiacoch sú však obaja partneri "na nože".
Americký prezident v pondelok zaviedol clá na dovoz z Kanady a Mexika a v stredu ich už dočasne zrušil pre automobilky.
Bývalý šéf koncernu Stellantisu si opäť poriadne prilepšil. Pritom zisk spoločnosti padol o 70 %.
Nový výfukový systém je v podstate bezpečnostným prvkom. A predstavte si, bude mať aj katalyzátor.
V závode Stellantisu Kokomo v Americkej Indiane riešia kuriózny problém - niekto opakovane natiera toalety fekáliami. Možno by to bolo úsmevné, ak by škody nepresiahli 40-tisíc dolárov.
Peugeot povedie bývalý topmanažér VW, značke DS bude šéfovať člen rodiny Peugeot a divíziu ľahkých úžitkových vozidiel bude riadiť niekdajšia šéfka malopredaja.
Poďte s nami do výrobného závodu koncernu Stellantis. Zisťovali sme, ako je to napríklad s antikoróznou ochranou.