Americký prezident v pondelok zaviedol clá na dovoz z Kanady a Mexika a v stredu ich už dočasne zrušil pre automobilky.
Bývalý šéf koncernu Stellantisu si opäť poriadne prilepšil. Pritom zisk spoločnosti padol o 70 %.
Nový výfukový systém je v podstate bezpečnostným prvkom. A predstavte si, bude mať aj katalyzátor.
V závode Stellantisu Kokomo v Americkej Indiane riešia kuriózny problém - niekto opakovane natiera toalety fekáliami. Možno by to bolo úsmevné, ak by škody nepresiahli 40-tisíc dolárov.
Peugeot povedie bývalý topmanažér VW, značke DS bude šéfovať člen rodiny Peugeot a divíziu ľahkých úžitkových vozidiel bude riadiť niekdajšia šéfka malopredaja.
Poďte s nami do výrobného závodu koncernu Stellantis. Zisťovali sme, ako je to napríklad s antikoróznou ochranou.
Skupina Renault porazila Stellantis presne v mesiaci, kedy jeho šéf predčasne opustil svoj post.
Po odchode Carlosa Tavaresa Stellantis začína fungovať. Vrátil sa do ACEA a v Taliansku namiesto rušenia fabrík zvýši výrobu a presunie tam aj niektoré nové a lukratívne modely.
Stellantis sa po vyše dvoch rokoch stane opäť regulárnym členom Združenia európskych výrobcov automobilov (ACEA) od 1. januára 2025.
Talianom nestačí pád šéfa Stellantisu, stále sa cítia ukrivdení a tvrdia, že by mali mať na politiku koncernu väčší vplyv.
Asi najznámejší a najkontroverznejší automobilový manažér po nezhodách vo vedení a zlých výsledkoch odstúpil z vedenia jedného z najväčších automobilových koncernov.
Stellantis zavrie fabriku Vauxhallu (Oplu) na výrobu dodávok. Nepáči sa mu, že britská vláda núti automobilky predávať stále viac elektromobilov.
Koncern Stellantis plánuje priviesť na svet veľké off-roady a pikapy značiek Jeep a Ram. Ich základom sa stane platforma STLA Frame.
Na aerodynamiku sa v posledných rokoch akosi zabúda. Jej úloha bude ale v budúcnosti opäť dôležitá.
Taliani chcú zrušiť podporu výroby áut, teda "zobrať" dotácie Stellantisu a zdroje presunúť miestnym výrobcom komponentov.
Znižovanie výroby by sa mohlo začať už 1. novembra. Stellantis sa bojí emisných pokút, ktorých zavedenie jeho šéf osobne podporil. Je to však veľmi riskantná obchodná politika.
Výroba áut v Taliansku prechádza najväčšou krízou v histórii. Taliani za ňu vinia Stellantis a jeho šéfa Carlosa Tavaresa.
Stellantis posúdi výkonnosť všetkých svojich značiek, aby určil, či zníži veľkosť svojho portfólia už v roku 2026.
Ak sa tak stane, nemali by sme byť prekvapení, ak sa budú musieť zatvoriť závody, aby sa obmedzili zvýšené nadmerné kapacity.
Carlos Tavares sa v poslednom čase stihol pohádať s Američanmi, s talianskou vládou a odborármi, so združením ACEA a najnovšie...