Asi najznámejší a najkontroverznejší automobilový manažér po nezhodách vo vedení a zlých výsledkoch odstúpil z vedenia jedného z najväčších automobilových koncernov.
Stellantis zavrie fabriku Vauxhallu (Oplu) na výrobu dodávok. Nepáči sa mu, že britská vláda núti automobilky predávať stále viac elektromobilov.
Koncern Stellantis plánuje priviesť na svet veľké off-roady a pikapy značiek Jeep a Ram. Ich základom sa stane platforma STLA Frame.
Na aerodynamiku sa v posledných rokoch akosi zabúda. Jej úloha bude ale v budúcnosti opäť dôležitá.
Taliani chcú zrušiť podporu výroby áut, teda "zobrať" dotácie Stellantisu a zdroje presunúť miestnym výrobcom komponentov.
Znižovanie výroby by sa mohlo začať už 1. novembra. Stellantis sa bojí emisných pokút, ktorých zavedenie jeho šéf osobne podporil. Je to však veľmi riskantná obchodná politika.
Výroba áut v Taliansku prechádza najväčšou krízou v histórii. Taliani za ňu vinia Stellantis a jeho šéfa Carlosa Tavaresa.
Stellantis posúdi výkonnosť všetkých svojich značiek, aby určil, či zníži veľkosť svojho portfólia už v roku 2026.
Ak sa tak stane, nemali by sme byť prekvapení, ak sa budú musieť zatvoriť závody, aby sa obmedzili zvýšené nadmerné kapacity.
Carlos Tavares sa v poslednom čase stihol pohádať s Američanmi, s talianskou vládou a odborármi, so združením ACEA a najnovšie...
Dôvodom protestu je dramatický pokles výroby v talianskych závodoch spoločnosti Stellantis.
Strategické partnerstvo koncernu Stellantis s čínskym výrobcom Leapmotor môže narobiť vrásky na čele mnohým európskym výrobcom elektromobilov.
Model T03 bude v Európe začínať pod hranicou 20-tisíc eur a jeho výroba sa postupne presunie do Poľska.
Stellantis začína hľadať nástupcu za generálneho riaditeľa Carlosa Tavaresa.
Európska únia by mala o dva roky odložiť zavedenie prísnejších emisných cieľov. Podľa agentúry Bloomberg to chce Európske združenie výrobcov automobilov.
Schopnosť otočiť sa na mieste, ktorú predvádza nová elektrická trieda G od Mercedesu-Benz, zaujala aj koncern Stellantis.
Taliansky minister priemyslu Adolfo Urso pokračuje v ťažení proti koncernu Stellantis.
Ford, Volkswagen, Stellantis a Honda organizovali v posledných mesiacoch zvolávacie akcie pre chybné parkovacie kamery, boli od rôznych dodávateľov.
Carlos Tavares, šéf Stellantisu dal po vzniku koncernu každej zo značiek desať rokov na to, aby ukázala, čo dokáže. Čas zúčtovania môže byť ale oveľa bližšie.
Prevzatie by sa malo týkať značiek Innocenti a Autobianchi, ktoré ukončili činnosť v 90. rokoch.