Po uvedení novej generácie Ypsilonu sa síce podarilo oživiť povedomie o značke, no registrácie mimo Talianska zostávajú viac než vlažné a ani v Taliansku nemá práve na ružiach ustlané.
Aktualizácia na diaľku môže spôsobiť okamžitú stratu výkonu plug-in hybridných verzií Jeepu Wrangler.
Fabrika v kanadskom Bramtone zostane bez konkrétneho výrobného programu a v neistote sa ocitli tisícky jej zamestnancov.
Problémom je, že mnohé značky Stellantisu sú v súčasnosti v kríze, predaje klesajú a vyrobené autá sa hromadia.
Elektromobily dnes okrem batérie potrebujú aj samostatný menič a palubnú nabíjačku. Mohlo by sa to však zmeniť.
DS je prezentovaná ako luxusná alternatíva k mainstreamovým značkám koncernu Stellantis. Predaje však má slabé a budúcnosť neistú.
VM Motori, neskôr začlenený do koncernu Stellantis, bol dlhé roky známy výrobou veľkých naftových 4- a 6-valcov. Motory z tejto fabriky smerovali nielen do Európy, ale aj na americký trh, kde poháňali viaceré modely značiek Jeep a Chrysler.
V prvom polroku 2024 zaznamenal Stellantis zisk takmer 11 miliárd eur, v prvom polroku tohto roku bola jeho strata 2,3 miliardy eur. To je číslo, ktoré hovorí samo za seba.
Stellantis oznámil ukončenie vodíkových projektov doslova pár dní predtým, ako pôvodne plánoval vo veľkom spustiť výrobu vodíkových dodávok.
Do servisov bude musieť vyše milión áut s populárnym dieslom, vyrobených medzi rokmi 2017 až 2023.
Šéf európskej divízie Stellantisu s nezvyklou úprimnosťou priznal, že záujem o elektrické dodávky je mizivý a koncernu za ne hrozia pokuty od EÚ vo výške 2,6 miliardy eur.
Stellantis a Renault žiadajú Európsku úniu o zmiernenie bezpečnostných pravidiel pre malé mestské autá v snahe čeliť čínskej konkurencii.
Carlos Tavares, bývalý šéf Stellantisu si v uplynulom roku prišiel na takmer 40 miliónov dolárov, Filosov základný plat bude "len" 1,9 milióna dolárov.
Stellantis vyzval majiteľov dotknutých áut, aby v nich pokiaľ možno nejazdili a čo najskôr navštívili servisy. Dôvodom je smrteľná nehoda, spôsobená chybnými airbagmi Takata.
Tavares podporil nového šéfa Stellatisu a uznal, že niektoré jeho rozhodnutie boli zlé, najmä tie, ktoré sa týkali severoamerického trhu.
Vozík by sa mal umiestniť do kufra, na korbu pikapov, alebo do predného kufra elektrických pikapov. Po praktickej stránke vôbec nejde o taký nezmysel, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať.
Úlohou nového šéfa bude zastaviť pokles predaja v USA a EÚ, zefektívniť výrobu a zachrániť niekoľko značiek.
Ak ste si niekedy povzdychli nad tým, že si už nemôžete dovoliť nové malé auto, nie ste sami.
Leapmotor bude na Slovensku ponúkať lacné elektrické malé auto, stredne veľké SUV aj s predlžovačom dojazdu a do konca tohto roku k nim pribudne ešte kompaktné SUV z C-segmentu.
Carlos Tavares prejavil záujem o účasť na privatizácii portugalských národných aeroliniek.