Stellantis získal 21-percentný podiel v čínskej hi-tech elektromobilke Leapmotor a založí s ňou aj nový spoločný podnik. Ten bude pre Európu vyrábať cenovo dostupné elektroautá.
Šéf Stellantisu Carlos Tavares vystupoval voči štrajkujúcim v USA a Kanade spočiatku arogantne, neskôr im však musel ustúpiť temer vo všetkom.
Štrajk už zastavil aj výrobu pickupov RAM, ktoré patria do prvej trojky amerických bestsellerov. Je to ťažká rana pre Stellantis, ktorý značku vlastní.
Štrajk zamestnancov pripravuje americké automobilky o stovky miliónov dolárov. Šéf Stellantisu im vyslal drsný odkaz.
Elektrický Citroën ë-C3 z Trnavy má byť zbraňou proti prívalu lacných čínskych elektrických áut. Čoskoro využije jeho základy ďalších šesť elektromobilov.
Vo fabrike v Melfi bude končiť výroba Jeepu Renegade, Jeepu Compass a aj Fiatu 500 X. Jej ďalší osud bol nejasný, zamestnanci dokonca štrajkovali.
Kauza „ignorovania“ prísady AdBlue v naftových autách značiek Peugeot, Citroën, Opel a DS sa asi posúva do novej fázy. Aj keď veľmi zvláštne.
Elektrický Citroën ë-C3 má stáť menej než 25 000 eur. Na trhu s elektromobilmi by tak mohol poriadne zamiešať kartami.
Priemerná cena opravy tzv. "emisnej chyby" sa vyšplhala na tisíc eur a problém sa často nevyriešil. Oficiálnu sťažnosť už podalo vyše 5 000 spotrebiteľov.
Nie som odborník na hospodárske otázky, ale dlhší čas sledujem, že sme prestali počúvať tých ozajstných odborníkov, kritizuje novinár.
Trnavskému závodu koncernu Stellantis sa nepodarilo vybojovať do budúcnosti výrobu novej generácie Peugeotu 208. Pre zamestnanosť to nie je dobrá správa.
Automobilka chce preraziť na trh s elektromobilmi.
Vznik systému iniciovala zamestnankyňa so sluchovým postihnutím, ktorá sa takmer zrazila s hasičmi. Pomôže však všetkým.
Šéf Stellantisu vyzýva na jasné pravidlá hry bez výnimiek.
Syntetické palivá by mohli znížiť emisie áut, ktoré už dávno jazdia na cestách. Koncern Stellantis teraz testuje, či sú kompatibilné s jeho motormi.
Šéf koncernu Stellantis vlani pobúril výškou svojho platu. Akcionári mu však teraz „odklepli“ ďalšiu kráľovskú odmenu.
Carlos Tavares častokrát argumentuje vysokou cenou práce vo fabrikách Stellantisu. Jeho vlastnej práce sa to však evidentne netýka.
Opel sa z top výrobcu stal v Európe značkou druhej kategórie. Dokonca sa začalo špekulovať o jeho budúcej existencii.
Jediné, čo je podľa Tavaresa na návrhu novej emisnej normy pozitívne, je snaha o kontrolu pevných častíc z bŕzd a pneumatík.
Na Slovensku budeme vyrábať stále viac elektromobilov. Aktuálne tvoria asi 15 percent zo všetkých nových áut.