Dôvodom protestu je dramatický pokles výroby v talianskych závodoch spoločnosti Stellantis.
Strategické partnerstvo koncernu Stellantis s čínskym výrobcom Leapmotor môže narobiť vrásky na čele mnohým európskym výrobcom elektromobilov.
Model T03 bude v Európe začínať pod hranicou 20-tisíc eur a jeho výroba sa postupne presunie do Poľska.
Stellantis začína hľadať nástupcu za generálneho riaditeľa Carlosa Tavaresa.
Európska únia by mala o dva roky odložiť zavedenie prísnejších emisných cieľov. Podľa agentúry Bloomberg to chce Európske združenie výrobcov automobilov.
Schopnosť otočiť sa na mieste, ktorú predvádza nová elektrická trieda G od Mercedesu-Benz, zaujala aj koncern Stellantis.
Taliansky minister priemyslu Adolfo Urso pokračuje v ťažení proti koncernu Stellantis.
Ford, Volkswagen, Stellantis a Honda organizovali v posledných mesiacoch zvolávacie akcie pre chybné parkovacie kamery, boli od rôznych dodávateľov.
Carlos Tavares, šéf Stellantisu dal po vzniku koncernu každej zo značiek desať rokov na to, aby ukázala, čo dokáže. Čas zúčtovania môže byť ale oveľa bližšie.
Prevzatie by sa malo týkať značiek Innocenti a Autobianchi, ktoré ukončili činnosť v 90. rokoch.
Stellantis spresnil, že sa chce sústrediť hlavne na mild hybridy, ktoré netreba nabíjať zo zástrčky.
Pohár trpezlivosti pretiekol. Oficiálny klip zobrazujúci Fiat 500e bez talianskej trikolóry a navyše bez znaku Fiatu, si nemožno vysvetliť inak ako výsmechom talianskej vláde.
AAC, spoločný podnik Stellantisu a Mercedesu-Benz, sa chce zamerať na vývoj lacných batérií pre cenovo dostupnejšie elektromobily.
Šéf Stellantisu Talianom sľúbil, že kapacita miestnych tovární bude využitá na 100 percent. Ale najskôr v roku 2030.
Taliani prinútili Stellantis na poslednú chvíľu premenovať Alfu Romeo Milano na Junior a teraz odmietli do krajiny pustiť Fiaty Topolino z Maroka.
Každý existujúci ale aj pripravovaný elektromobil koncernu Stellantis, môže mať spaľovací motor. Aj keď to tak nevyzeralo.
Čínska automobilka Dongfeng už rokuje s talianskou vládou o podmienkach výstavby veľkej automobilky.
Carlos Tavares dostal takú odmenu, že fakticky za každý deň minulého roku zarobil 100-tisíc eur. Rodák z Portugalska stojí na čele koncernu Stellantis.
Ostal benzín, diesel a elektrickým verziám zvýšili dojazd. Vyskúšali sme si naftu v Opeli Combo a cítili sme sa v ňom ako v osobnom aute.
Neuralgickým bodom elektromobilov sú batérie. Môžu za všetky ich nevýhody. A tou je aj vysoká hmotnosť.