Dôvodom zatvárania fabrík je rast cien vstupov a vysoké náklady, súvisiace s prechodom na elektromobilitu.
Stellantis ako dôvod uzatvorenia fabriky uviedol všetko - koronavírus, čipovú krízu, pokles predaja Jeepu Cherokee a hlavne vysoké náklady na vývoj elektromobilov.
Chybné airbagy Takata už spôsobili smrť vyše trom desiatkam ľudí.
Carlos Tavares varoval politikov, že ak kvôli drahým elektromobilom odoprú strednej triede prístup k slobode pohybu, budú čeliť vážnym sociálnym problémom.
Detroitský autosalón sa koná po viac než troch rokoch a v podstatne skromnejšej podobe.
Najvplyvnejšie európske lobistické združenie v automobilovom priemysle ACEA opustí Stellantis, aktuálne ho nasleduje ho Volvo.
Ak sa cena základných elektromobilov nedostane pod 25-tisíc eur a ich predaj sa v dohľadnom čase predaj nerozbehne masovo, mnohým automobilkám hrozí krach.
Je to šokujúca informácia. Koncern Stellantis nečakane oznámil odchod z najvplyvnejšej lobistickej skupiny v automobilovom priemysle.
Carlos Tavares neskrýva obavy z rýchleho a vynucovaného nástupu elektromobilov. Spôsobiť to môže geopolitické riziká.
Za „nechutnú“ označili výšku vlaňajších odmien Carlosa Tavaresa odbory a prezidentskí kandidáti zas za šokujúcu.
Región Kaluga bol po Togliatti druhým epicentrom ruského automobilového priemyslu.
Stellantis sa nám nespája primárne s elektromobilitou. Napriek tomu chce predbehnúť konkurentov.
Vo výročnej správe koncernu Stellantis sa objavila nečakaná kolónka.
Hroziace sankcie USA a Európskej únie proti Rusku môžu spôsobiť veľké problémy tamojším automobilkám.
Elektromobilita znamená menej pracovných príležitostí. Ako sa ale zbaviť státisícov nepotrebných zamestnancov?
Carlos Tavares tvrdí, že existujú lacnejšie a rýchlejšie cesty znižovania emisií.
Už onedlho si v Európe nekúpite Spacetourer, Zafiru alebo Traveller, rovnako ako ani Berlingo alebo Partner v osobných verziách so spaľovacími motormi.
Európe vraj v oblasti elektromobility ušiel vlak a je mimoriadne dôležité dosiahnuť v nej sebestačnosť, hovorí šéf dozornej rady firmy Bosch.
Indukčné nabíjanie elektromobilov počas jazdy nemusí byť fikciou.
Závod vo Windsore naplno tento rok vyrábal len 15 týždňov. A zamestnanci začali byť nervózni.