Carlos Tavares neskrýva obavy z rýchleho a vynucovaného nástupu elektromobilov. Spôsobiť to môže geopolitické riziká.
Za „nechutnú“ označili výšku vlaňajších odmien Carlosa Tavaresa odbory a prezidentskí kandidáti zas za šokujúcu.
Región Kaluga bol po Togliatti druhým epicentrom ruského automobilového priemyslu.
Stellantis sa nám nespája primárne s elektromobilitou. Napriek tomu chce predbehnúť konkurentov.
Vo výročnej správe koncernu Stellantis sa objavila nečakaná kolónka.
Hroziace sankcie USA a Európskej únie proti Rusku môžu spôsobiť veľké problémy tamojším automobilkám.
Elektromobilita znamená menej pracovných príležitostí. Ako sa ale zbaviť státisícov nepotrebných zamestnancov?
Carlos Tavares tvrdí, že existujú lacnejšie a rýchlejšie cesty znižovania emisií.
Už onedlho si v Európe nekúpite Spacetourer, Zafiru alebo Traveller, rovnako ako ani Berlingo alebo Partner v osobných verziách so spaľovacími motormi.
Európe vraj v oblasti elektromobility ušiel vlak a je mimoriadne dôležité dosiahnuť v nej sebestačnosť, hovorí šéf dozornej rady firmy Bosch.
Indukčné nabíjanie elektromobilov počas jazdy nemusí byť fikciou.
Závod vo Windsore naplno tento rok vyrábal len 15 týždňov. A zamestnanci začali byť nervózni.
Kým Brusel vyháňa diesle z európskych ciest, sú krajiny, kde sa im darí. Reaguje na to aj koncern Stellantis.
Pôvodnými zakladateľmi projektu Automotive Cells Company (ACC) sú Stellantis a TotalEnergies, pridáva sa však aj nemecký Daimler.
Výrobný závod Volkswagenu v Bratislave aj Stellantisu v Trnave bojujú naďalej s nedostatkom polovodičových súčiastok.
Štvrtá najväčšia automobilka planéty vykázala napriek pandémii a čipovej kríze obrovský zisk.
Výška ani forma stimulu známa nie je, rezort hospodárstva reagoval, že nekomentuje rokovania s potenciálnymi investormi.
Stellantis odhalil, ako to bude vyzerať jeho elektrická stratégia. Počíta so štyrmi novými platformami.
Produkcia bude stáť v piatok a aj celý víkend.
V problémoch je fabrika v Ellesmere Port. Potom, čo jej odobrali Astru, nemá výrobný program.