Vznik koncernu Stellantis znamená zdieľanie technológií naprieč doteraz konkurenčnými značkami. Dotkne sa to aj Alfy Romeo.
Ak Briti zakážu v roku 2030 predaj áut so spaľovacími motormi, Stellantis pravdepodobne zastaví akékoľvek svoje ďalšie investície do svojej britskej fabriky.
Po spojení PSA a FCA prezradil nový koncern Stellantis svoju stratégiu. Má fabriky vo vyše 30 krajinách, zamestnáva 400-tisíc ľudí a autá predáva v 130 krajinách.
V roku 2025 by mal Chrysler osláviť 100 rokov od založenia. Nie je však vylúčené, že sa toho nedožije.
Štvrtá najväčšia automobilka na svete sa bude volať Stellantis.
Carlos Tavares je jednou z najrešpektovanejších osobností automobilového priemyslu. Jeho budúcnosť však ružovú nevidí.
Od úplného spojenia koncernov PSA a FCA nás delí už len zopár mesiacov. Na svet tak prichádza nové logo. Má symbolizovať optimizmus.
V marci budúceho roku vznikne automobilový koncern Stellantis. Mal by ročne vyrábať takmer 9 miliónov áut.
FCA a PSA pokračujú v pláne spojenia do štvrtého najväčšieho automobilového koncernu planéty. Koronakríza ich však núti šetriť.
Koncerny PSA a FCA plánovali dokončiť fúziu začiatkom budúceho roka. Antimonopolný úrad Európskej únie však proces zastavil.
Pripravovaná fúzia koncernov PSA a FCA prinesie novej spoločnosti aj nové meno.